Goedenmiddag
Sinds 11 maart zijn wij aangesloten bij tmobile, alleen hebben wij het probleem dat niks werkt, we hebben geen internet en geeb televisie. Zoals te zien op de foto die ik bijgevoegd heb brand het 3e lampje met de wereld bol roodVorige week is er een monteur langs geweest die kreeg de boel niet aan de praat, waardoor er gisteren(17/3) 2 monteurs geweest zijn voor de glasvezel (die constateerde dat glasvezel goed aangesloten is). Gisteren weer geprobeerd alles te installeren maar zonder succes, 3e lampje blijft rood en we hebben geen internet en geen tv(als ik een kastje aansluit staat er unable to connect to acs) Gisteravond nog contact gehad met de klantenservice en binnen 5 werkdagen komt er pas weer een monteur langs, maar wanneer is mij niet gezegd en is een beetje teleurstellend dat er constant 5 werkdagen tussen zitten voor er een monteur langs komt. vind het allemaal lang duren, wat ik een slechte zaak vind aangezien wij al in januari ons abonnement hebben aangevraagd en de monteurs van gideon met de vinger naar glasvezel wijzen en de monteurs van glasvezel naar tmobile wijst.
Ook als ik inlog bij my t-mobile thuis staat er dat mijn bestelling nog steeds lopende is en nog niet is afgerond!?
Graag zou ik sneller als 5 werkdagen geholpen worden, Wij hebben internet nodig voor het thuiswerken en de verbinding via hotspot valt constant weg waardoor wij niet ons werk kunnen doen, en we zijn ondertussen alweer een week onderweg zonder resultaat.
Groet, gerrit