Begin dit jaar zijn wij klant geworden bij T-Mobile Thuis. Alles was top opgeleverd en vol goede moed ben ik begonnen met thuiswerken op mijn nieuwe woonplaats.
Tot vanochtend, wanneer ik opeens geen internet verbinding meer had in Culemborg.
Dit is begonnen rond 11:00. Sindsdien haal ik maar 50% uptime, niet te doen dus.
Het lijkt fout te gaan bij de Huawei converter, waarbij het PON lampje gaat knipperen op het moment dat er geen verbinding is. De buren (die Ziggo hebben) hebben echter geen problemen met de glaslijn.
Hierover al meerdere malen contact gehad met de klantenservice (en zowel aan de T-Mobile zijde als aan mijn kant vanalles herstart). Deze geven aan dat ik 3 dagen moet wachten voordat er een monteur kan worden aangestuurd voor wegvallende diensten.
Daarnaast zou ik een lijst moeten bijhouden wanneer de verbinding wegvalt. Dat kost mij inmiddels meer tijd dan ik met werk bezig kan zijn, geen beginnen aan dus.
Jammer om zo mijn glasvezel avontuur bij T-Mobile te moeten beginnen.