Donderdag 22 april valt onze verbinding spontaan uit. Gebeld met T mobile, er wordt een monteur geregeld. Dit kan pas na het weekend. We krijgen onbeperkt data voor 7 dagen om in ieder geval thuis te kunnen werken. TV kunnen we niet kijken (nee, we hebben geen SMART TV). En onze dochter is slechtziend, dus ook op de telefoon en tablet TV kijken werkt niet. En onze desktop heeft een directe verbinding met de modem… deze kunnen we dus ook niet gebruiken voor werk en bankzaken.
Maandag komt de monteur… binnen 5 minuten is er geconstateerd dat het toch echt aan de aansluiting van KPN ligt. Via KPN wordt er een afspraak gemaakt voor vandaag… De monteur van KPN komt erachter dat de stekker in de patch kast los is (?? hoe is dat mogelijk, zomaar spontaan), herstelt dit, maar nog steeds geen signaal. Het moet tocht echt aan het kastje van T mobile liggen. Nu staat er weer een afspraak met T mobile in de agenda voor maandag aanstaande… We zijn dus weer terug bij af.. en dat zonder TV kijken waar we nog steeds voor betalen.
Beste T mobile, jullie service mag echt wel wat beter. Door gebruik te maken van derden begrijp ik dat je daar ook afhankelijk van bent. Maar ondertussen zitten wij zeker tot en met maandag zonder internet (12 dagen). Gelukkig omdat wij mobiele telefonie van jullie hebben, kunnen wij via de hotspot thuis werken, maar ik zou niet weten hoe dit anders opgelost had moeten worden. Terwijl er toch echt van ons verwacht wordt dat we thuis werken. En ik hoop dat jullie een klacht indienen bij KPN want hoe kan er zomaar een stekker los raken in een patch kast? Ik heb weleens gelezen dat dit niet helemaal per ongeluk gebeurd?
groeten, Marco Halff