Hier in Hellevoetsluis ook al weer.
Heb het laatse tijd steeds vaker.
Heeft een jaar bijna zonder problemen gedraaid goed.
Nu sinds verleden maand af en toe heel het zooitje er uit.
Soms snachts, nu net lekker in het weekend
Goed hoor Odido
Ben blij dat het jaar verlopen is
Houdt mijn ING app goed in de gaten, zodra er melding gemaakt wordt dat Odido €25,- wilt incasseren dan wordt deze incasso geblokkeerd. Werkte vroeger in 'n computerzaak en gaf klanten eerlijk advies en loste problemen op, ook bij een verstrekken garantie termijn (kwam niet vaak voor). Waardoor het vaak leek op 'n McDonald restaurant, kwam in de Odido winkel die het retour van het 5G Modem niet accepteerde, stond 1 klant. Management begrijp ik niet! 0800 0092 gratis of exclusief voor retour 06 2400 1200 het eerste nummer heb ik twee dagen mee getelefoneerd (uren in de wacht, door verbinden met de juiste afdeling) PROBLEEM niet opgelost, het retour nummer ging de medewerker mij doorverbinden, maar na een uur in de wacht opgehangen, je wordt hier alleen maar in de wacht gezet. Ontving het klik en klaar 5G modem en toen de internetverbinding 2x OP EEN DAG wegviel, het modem terug in de doos. Maar retourneren is onmogelijk want 'odidoretour' het adres wat je nodig hebt en scroll naar apparaat retour werkt niet, aangezien het retourlabel niet wordt gemaild. Werd door Liz anoniem gebeld over de ervaring die ik had achtergelaten. Zij vertelde dat wegens de wijzigingen het nu onmogelijk is om het retourlabel te sturen. Tele 2 of Odido niet alleen de naam is gewijzigd, ook de klantenservice, was eerst op orde, hierdoor gaan klanten opzeggen, echt een onverstandige keuze. Met een perfecte service groeit het aantal abonnees.
Houdt mijn ING app goed in de gaten, zodra er melding gemaakt wordt dat Odido €25,- wilt incasseren dan wordt deze incasso geblokkeerd. Werkte vroeger in 'n computerzaak en gaf klanten eerlijk advies en loste problemen op, ook bij een verstrekken garantie termijn (kwam niet vaak voor). Waardoor het vaak leek op 'n McDonald restaurant, kwam in de Odido winkel die het retour van het 5G Modem niet accepteerde, stond 1 klant. Management begrijp ik niet! 0800 0092 gratis of exclusief voor retour 06 2400 1200 het eerste nummer heb ik twee dagen mee getelefoneerd (uren in de wacht, door verbinden met de juiste afdeling) PROBLEEM niet opgelost, het retour nummer ging de medewerker mij doorverbinden, maar na een uur in de wacht opgehangen, je wordt hier alleen maar in de wacht gezet. Ontving het klik en klaar 5G modem en toen de internetverbinding 2x OP EEN DAG wegviel, het modem terug in de doos. Maar retourneren is onmogelijk want 'odidoretour' het adres wat je nodig hebt en scroll naar apparaat retour werkt niet, aangezien het retourlabel niet wordt gemaild. Werd door Liz anoniem gebeld over de ervaring die ik had achtergelaten. Zij vertelde dat wegens de wijzigingen het nu onmogelijk is om het retourlabel te sturen. Tele 2 of Odido niet alleen de naam is gewijzigd, ook de klantenservice, was eerst op orde, hierdoor gaan klanten opzeggen, echt een onverstandige keuze. Met een perfecte service groeit het aantal abonnees.
Ik heb het in de gaten.
Van al mijn providers die ik gehad heb.... (dat zijn er veel )
Is odido tot nu toe de slechtste, met klantvriendelijkheid.(op paar medewerkers na dan)
Zal het ook niemand aanraden...
Mocht je ze nodig hebben🤯
Maar gezegde kent men denk ik al.
Goedkoop is leuk.... 🥳
Fijn weekend allemaal
Hoi @Janlo, excuses voor deze ervaring. Ik zie het inderdaad openstaan bij de technische dienst. Als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Het wordt echt zo snel mogelijk opgelost. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana
Hoi @Reelben, ik wil graag verder kijken naar een oplossing! Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:
-Brandt het WAN lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje)
-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje? Zo ja, knippert het snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?
-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?
Alvast bedankt! Groetjes, Ishana
Hoi @Ferdy Bossy, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Weet dat wij hier altijd voor je klaar staan om je verder te helpen! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana
Hoi @Reelben, ik wil graag verder kijken naar een oplossing! Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:
-Brandt het WAN lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje)
-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje? Zo ja, knippert het snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?
-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?
Alvast bedankt! Groetjes, Ishana
Hoi Ishana,
Dank je wel.
Maar klopt het los lampje knipperd langzaam rood.
Alles al keer opnieuw opgestart.
Heb dit al vaker de laatse weken gehad.
Sinds ik de overstap heb aangevraagd naar freedom.
Nu alleen blijft het er uit liggen.
Dus wachten het wel af 🥳
Met vriendelijke groeten,
Ben
Hi @Reelben, ik heb besloten om Guidion aan te sturen. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling geven? Alvast bedankt!
Hi @Reelben, ik heb besloten om Guidion aan te sturen. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling geven? Alvast bedankt!
Hallo @Tommie van Odido dank je wel.
Ik heb een afspraak gemaakt.
Alleen ze komen nu pas de 29-10. Eerder kon niet zag ik bij afspraak inplannen.
Dus nog een weekje zonder internet.
Ik laat het weten hoe het afloopt.
Een hele fijne week
Met vriendelijke groeten,
Ben