Skip to main content

Beste  Odido,

hopelijk tref ik hier iemand die wel het ea kan regelen. Momenteel heb ik 1,5 week geen internet en tv en is 3 dagen geleden een monteur van julllie ( guidon) langs geweest om het probleem vast te stellen.  Diagnose monteur :Geen licht op odf Ftu, alles getest en doorgemeten maar geen licht. Probleem in infra en pop niet toegankelijk. Graag kpn laten oplossen

Tot op heden niks gehoord van kpn dus zelf maar eens gaan bellen, blijkt dat zij geen netwerk beheerder zijn maar Open Dutch Fiber. Vervolgens weer met hun gebeld maar zei kunnen niks zonder een opdracht/werkbon. 

Dus graag nu jullie actie om dit bij de juiste beheerder neer te leggen zodat het probleem zo snel mogelijk verholpen wordt.

Dit verhaal meerdere keren proberen uit te leggen aan de telefoon maar helaas blijken telefonische niet capabel genoeg om dit te regelen/snappen dus hopelijk lukt het via deze weg.

gr Mathijs

Hoi @MathijsPasmans, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat jij zo snel mogelijk weer online bent, ik ben daarom direct voor je gaan kijken. Ik zie dat de montuer het ticket al voor je heeft doorgezet op 14-11. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Het ticket moet nog opgepakt worden. Geen zorgen, meestal zijn we wel sneller dan die vijf werkdagen. Op dit moment moeten we onze Back Office afwachten voor een vervolg actie. Zodra hier meer informatie over is wordt er contact met je opgenomen!

We zijn 5 dagen verder tot op heden heb ik niks van jullie, dan wel Dutch fiber ( netwerk beheerder ) vernomen. Ik probeer al enkele dagen contact met hun te krijgen maar zij besteden het weer uit naar onder aannemers, die geen idee kunnen geven wanneer dit opgepakt wordt. En kan ook geen contact met hun opnemen. Je neemt een internet en Tv pakket af bij odido en vercolgens moet je zelf meerdere keren allemaal verschillende onder partijen bellen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Ik hoor graag wanneer dit opgelost wordt. Als mijn jaar contract verloop gaan we weer lekker overstappen wat een drama is dit zeg..

HI @MathijsPasmans, ik ben meteen voor je ingedoken in de situatie en ik zie dat het ticket is opgepakt en ze momenteel bezig zijn voor een plandatum voor het herstel. Ik verwacht dat dit deze week nog gebeurt, maar mocht dit onverhoopt niet gebeuren dan doen wij opnieuw navraag bij Open Dutch Fiber. Ik hoop ook dat het zo snel mogelijk wordt opgelost!

Beste Demi,

dank voor je antwoord, tot op heden nog niks gehoord van Dutch Fiber, en ook nog geen verbinding.

De verbinding is verbroken sinds Zaterdag 4 November, vanaf dat moment hebben wij dus geen gebruik kunnen maken van jullie diensten in wil ik dat graag verrekend zien in de maandelijkse factuur. Daarnaast is “ de internet bundel” alweer bijna verlopen dus ontvang ik graag twee nieuwe codes. 

Doe maar even via deze weg want telefonische hang ik alweer 20 min in de wacht.

En uiteraard ontvang ik graag een update van de tot nu toe genomen stappen en wanneer dit probleem wordt opgelost.

Gr Mathijs

Hi @MathijsPasmans, op dit moment heb ik nog geen nieuwe update. Wel heb ik je direct twee vouchercodes opgestuurd. Uiteraard zullen wij de periode dat je geen internet hebt voor je vergoeden. Dit zal worden verrekend met een volgend factuur. Dit kunnen we wel pas in gang zetten als het opgelost is. Dan hebben we een exacte periode wat we kunnen vergoeden. 

Reageer