Skip to main content

Hi, 

vorige week monteur langs geweest om modem te installeren op glasvezel. Kon meteen zeggen dat er geen signaal was. Dit zou bij kpn liggen. Na 3 werk dagen zou ik wat horen. 
 

nu heb ik zelf maar na een week odido gebeld voor een update aangezien ik niks heb teruggehoord ook niet nadat ik zelf een majltje heb gestuurd. Klantenservice vertelde dat kpn nog steeds niet gereageerd heeft. 
 

waarom moet dit zo lang duren? Ik zie tientallen in deze community met dezelfde melding en telkens weer dat stomme antwoord “ja het ligt bij kpn” maar in de tussentijd kan je niks maar je blijft wel gewoon door betalen. 
 

waarom moet hier dagen overheen gaan tot er eindelijk actie wordt ondernomen? Ik zit al 1,5 maand zonder tv en internet en hoewel er grotere problemen in de wereld zijn, is het toch flink irritant. 
 

 

Hallo @Luna.P 

Kan je eens controleren welke lampjes er op de mediaconverter branden of knipperen en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter maar de blauwe WAN poort van je router?


@Waqqas er brand een rood lampje bij dat wereld bolletje de rest is allemaal groen 


@Luna.P 

Ik bedoel het kastje tussen glasvezelaansluitpunt en router, van dat kastje gaat een internetkabel naar de blauwe WAN poort van je router.


Reageer