Beantwoord

geen signaal.

  • 12 November 2020
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Mijn signaal is ineens weg. Huaweimodem doet het. Power on. WiFi doet het. Geen WAN, geen internet. Alles geprobeerd, stekker erin en stekker eruit. Resets, alles. Bellen met de klantenservice is een ramp omdat ik dan in een “loop” beland. En RoboLotte begrijpt er ook niets van. HELP! 

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 November 2020, 13:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Willem de Schilder 

Branden alle 6 de lampjes op de mediaconverter groen/oranje? Kan je eens een foto uploaden van de mediaconverter?

Hallo Waqqa. MediaConverter?? Ik schrijf dat ik een Huawei-modem heb en welke van de relevante lampjes branden.. er komt geen signaal binnen..

Reputatie 7
Badge +15

@Willem de Schilder 

Oh, je hebt DSL?

Bij glasvezel zit er een zwart kastje vóór de modem (mediaconverter)

Is de modem rechtstreeks op het ISRA aangesloten met de grijze DSL kabel en welk type ISRA heb je?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Willem de Schilder,

Daar breng ik graag verandering in! Zo te zien is jouw Community account alleen nog niet gekoppeld aan jouw My T-Mobile Thuis account. Als je graag wil dat ik een blik werp, raad ik je graag aan om mij via een privébericht van de volgende gegevens te voorzien:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hopelijk krijgen wij je snel weer in de lucht!

Reageer