Mijn signaal is ineens weg. Huaweimodem doet het. Power on. WiFi doet het. Geen WAN, geen internet. Alles geprobeerd, stekker erin en stekker eruit. Resets, alles. Bellen met de klantenservice is een ramp omdat ik dan in een “loop” beland. En RoboLotte begrijpt er ook niets van. HELP!
Hallo
Branden alle 6 de lampjes op de mediaconverter groen/oranje? Kan je eens een foto uploaden van de mediaconverter?
Hallo Waqqa. MediaConverter?? Ik schrijf dat ik een Huawei-modem heb en welke van de relevante lampjes branden.. er komt geen signaal binnen..
Oh, je hebt DSL?
Bij glasvezel zit er een zwart kastje vóór de modem (mediaconverter)
Is de modem rechtstreeks op het ISRA aangesloten met de grijze DSL kabel en welk type ISRA heb je?
Hi
Daar breng ik graag verandering in! Zo te zien is jouw Community account alleen nog niet gekoppeld aan jouw My T-Mobile Thuis account. Als je graag wil dat ik een blik werp, raad ik je graag aan om mij via een privébericht van de volgende gegevens te voorzien:
- Postcode en huisnummer.
- Jouw geboortedatum.
- De laatste vier cijfers van jouw IBAN.
Hopelijk krijgen wij je snel weer in de lucht!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.