Skip to main content

Sinds vanochtend geen internet. Stappen doorlopen zoals hierboven in de topic beschreven. Maar helaas geen internet thuis. Modem en glasvezel al van stopcontact gehaald ook kabels losgetrokken en volgens stappen gewacht nog geen resultaat

Sinds vanochtend geen internet. Stappen doorlopen zoals hierboven in de topic beschreven. Maar helaas geen internet thuis. Modem en glasvezel al van stopcontact gehaald ook kabels losgetrokken en volgens stappen gewacht nog geen resultaat

Ik lees telkens iets over vouchers die zijn welkom btw

Hey @Okaan, ik zie dat je hierover al gebeld hebt met onze klantenservice! Had je de vouchercode al ontvangen? Zo niet, stuur ik er graag één naar je op! Hoor graag van je terug. 

Hey @Okaan, ik zie dat je hierover al gebeld hebt met onze klantenservice! Had je de vouchercode al ontvangen? Zo niet, stuur ik er graag één naar je op! Hoor graag van je terug. 

Hoi Tommie, ik heb inderdaad contact gehad. Ze gaan een monteur sturen wacht nog op terugkoppeling. Heb nog geen voucher gekregen. Zou fijn zijn bedankt! 

Hi @Okaan, bedankt voor je snelle bericht! Ik heb je de vouchercode in een privébericht naar je verzonden. 

Reageer