Skip to main content

Zowel via wifi als via de kabel hebben we sinds een week geen of heel slecht internet. Uiteraard hebben we alle door Odido aangeraden stappen doorlopen…

Dit is heel storend aangezien ik de hele week thuis werk.

Hallo @BJonkman 

Betreft het een glasvezel of DSL verbinding?

Merk je dat het lampje op de modem soms rood is of blijft hij groen?

Je zou het modem eventueel kunnen voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.


Hallo @BJonkman 

Betreft het een glasvezel of DSL verbinding?

Merk je dat het lampje op de modem soms rood is of blijft hij groen?

Je zou het modem eventueel kunnen voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Beste Waqqas,

Zoals ik al geschreven heb heb ik alles al geprobeerd. De modem geeft aan dat er inernet is, maar dat is niet zo. Het lijkt dus buiten onze apparatuur te liggen. Het betreft een glasvezel verbinding overigens.

 


Reageer