Skip to main content
Beantwoord

geen netwerk(Thuis)

  • 11 december 2018
  • 3 reacties
  • 396 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Eindelijk een nieuwe provider, naar allemaal ellende bij de vorige.
Alles aangesloten,.......werkt het netwerk niet.
Meteen gepoogd contact op te nemen met de service. Dit is gisteren niet gelukt, vandaag wel contact gehad.
Had een prettig gesprek met een medewerker, die dacht dat het signaal nog niet 'öpen" stond. maar de technische dienst concludeerde iets anders. Er moet een monteur bij.
Deze kunnen alleen donderdag, wanneer er niemand thuis is. Een ander afspraak is binnen kort termijn niet mogelijk. Kortom weken geen internet/tv etc.
Allemaal erg klant vriendelijk.

Beste antwoord door Brian

Hi @bfilart1, excuses voor de vertraging! Ik zie zojuist dat onze monteur het ook niet op heeft kunnen lossen en dat de oorzaak vermoedelijk in de binnenkomende lijn zit. We gaan de netbeheerder voor je inschakelen om dit zo snel mogelijk op te lossen! Gelukkig heeft mijn collega je al een voucher gestuurd voor 7 dagen onbeperkt internet via je mobiele verbinding zodat je in ieder geval online bent. We gaan voor je aan de slag!
Bekijk origineel

3 reacties

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 13 december 2018
Hi @bfilart1, excuses voor de vertraging! Ik zie zojuist dat onze monteur het ook niet op heeft kunnen lossen en dat de oorzaak vermoedelijk in de binnenkomende lijn zit. We gaan de netbeheerder voor je inschakelen om dit zo snel mogelijk op te lossen! Gelukkig heeft mijn collega je al een voucher gestuurd voor 7 dagen onbeperkt internet via je mobiele verbinding zodat je in ieder geval online bent. We gaan voor je aan de slag!

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 december 2018
Dat klopt. Maar dat betekent wel dat ik mijn mobiel thuis moet laten, zodat de familie mijn hotspot kan gebruiken.

ps. hoe lang gaat het nog duren? Ik moet al wel betalen(ook de activatiekosten???).

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 17 december 2018
Hi bfilart1, naar verwachting zijn de problemen vanavond voor 21:00 uur verholpen, excuses voor het ongemak!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen