Beantwoord
Geen netwerk en TV
Vandaag geen internet en TV!
-Op het Draytek modem brandt het WAN lampje niet, dashboard geeft aan WAN1 disconnected
-Modem van de stroom gehaald en opnieuw opgestart
-Factory reset uitgevoerd (door helpdesk remote, en ook zelf nog een keer via modem)
-Lijkt er op dat het modem geen IP adres krijgt, want:
Ik had nog een TP-Link media converter liggen en een Netgear R7000 router. Deze router geeft aan dat ie geen geen IP adres krijgt via de media converter. (Probleem T-Mobile DHCP???).
Helpdesk kon wel mijn router remote resetten, maar het probleem niet oplossen. Ticket aangemaakt. Echter het kan tot 5 dagen duren voordat eea opgepakt word.........
Iemand een idee?
Grt.,
johan
-Op het Draytek modem brandt het WAN lampje niet, dashboard geeft aan WAN1 disconnected
-Modem van de stroom gehaald en opnieuw opgestart
-Factory reset uitgevoerd (door helpdesk remote, en ook zelf nog een keer via modem)
-Lijkt er op dat het modem geen IP adres krijgt, want:
Ik had nog een TP-Link media converter liggen en een Netgear R7000 router. Deze router geeft aan dat ie geen geen IP adres krijgt via de media converter. (Probleem T-Mobile DHCP???).
Helpdesk kon wel mijn router remote resetten, maar het probleem niet oplossen. Ticket aangemaakt. Echter het kan tot 5 dagen duren voordat eea opgepakt word.........
Iemand een idee?
Grt.,
johan
Beste antwoord door Brian
Hi Johan, ik zie dat de monteur inmiddels al bij je langs is geweest en dat alles weer werkt, helemaal goed!
@Nanny70 geldt dit ook voor jou? Als je nog problemen ervaart laat het dan zeker weten, dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel@Nanny70 geldt dit ook voor jou? Als je nog problemen ervaart laat het dan zeker weten, dan kijk ik graag met je mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.