@knexzz Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing!
Ik heb meteen jouw verbinding gemeten en het lijkt er op dat er iets niet goed gaat met de demping. Ik heb daarom meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je gaan oplossen.
Teresa, dank je wel. Demping problemen heb ik idd al eerder gehoord. Is al een paar keer naar gekeken. Hoor graag wat er nu gedaan wordt.
Daarnaast hoor ik ook graag wat de status is van die firmware update inzake meshpro
gr
@knexzz Graag gedaan!
Wat er nu gaat gebeuren, durf ik nog niet te zeggen. De monteur zal eerst langs moeten komen voor onderzoek. Betreft de status van de nieuwe firmware update, hier ga ik morgen voor je achteraan. Zodra ik meer weet, laat ik het je meteen weten!
@knexzz Dank je wel voor je geduld! Op dit moment durf ik niet te zeggen wanneer de bug wordt opgelost. Alleen dat dit zal worden meegenomen in de volgende firmware update. Wanneer dit precies is, durf ik op dit moment niet te zeggen. Zodra ik meer weet, laat ik het uiteraard meteen weten!