Goedemorgen,
Dinsdag 26 januari is de gideon monteur bij ons langs geweest om alles aan te sluiten.
Hij komt na alles aangesloten te hebben tot de conclusie dat er geen licht op de lijn zit.
Hij is weggegaan zonder de verbinding te kunnen opleveren maar heeft wel een ticket ingeschoten bij T-mobile (16.30 uur).
Hij gaf aan dat KPN tot 18.00 uur de tijd heeft om de diensten/lijn te activeren.
Na 18.00 uur maar contact opgenomen via T-mobile klantenservice via de chat.
Ze geven aan dat er een melding/ticket gemaakt wordt bij de backoffice en dat zij een ticket bij KPN aanmaken. We krijgen een e-mail zodra KPN de ticket heeft. Voor tijdelijk nu een voucher gekregen zodat we via mijn mobiele telefoon onbeperkt kunnen interneten.
Leuke tijdelijke oplossing maar zodra ik overdag ga werken moet ik mijn telefoon dus ook thuis laten voor mijn vrouw.
Woensdag (rond 16.00 uur) maar weer contact opgenomen met de klantenservice om te vragen wat de status is aangezien ik nog niks van KPN heb gekregen.
Na 45 min in de wacht te staan krijg ik eindelijk iemand aan de lijn. De helpdesk medewerker geeft aan dat de ticket naar de backoffice afgesloten is en niks gebeurd is. Dit vind hij zelf vreemd en maakt een nieuwe aan. Wij kunnen niks anders dan weer een dag afwachten.
Donderdag (rond 16.00 uur) weer contact opgenomen met de klantenservice. Na 2x 30 minuten bellen wordt de lijn weer verbroken en beginnen we weer vooraf aan. Poging gedaan om de verkoopafdeling aan de lijn te krijgen lukt ook niet na 10 minuten. Daarna maar weer een poging gedaan om de klantenservice te bereiken. Na 30 minuten eindelijk iemand aan de lijn (ondertussen ± 1.5 uur verder) en geeft aan de de ticket naar de backoffice opnieuw gesloten is zonder activiteit. Hij heeft nu een nieuwe melding gemaakt met aantal uitroeptekens met de hoop dat dit helpt.
Vandaag gaan we maar gelijk in de ochtend bellen om te kijken of de ticket nog openstaat.
We hopen dat we snel de verbinding hebben zodat we weer normaal kunnen tv kijken en alles in huis weer kunnen gebruiken ipv alles over 1 mobiele hotspot.
Na jaren een mobiele abonnement van t-mobile te hebben en nooit problemen te hebben gehad waren we blij met de overstap naar t-mobile thuis maar deze blijdschap was (tot nu toe) van een korte duur.
Ik hoop dat T-mobile dit probleem snel oplost!