Beantwoord

geen internetverbinding zoetermeer

  • 13 August 2023
  • 29 reacties
  • 421 Bekeken

Reputatie 1

Heb glasvezel T-Mobile maar sinds gister avond geen internet verbinding. Modem en media converter uit gezet, mar nogsteeds rode lampje brandt bij de internet teken. Iemand uit Zoetermeer ook storing zoals deze ?

icon

Beste antwoord door eric 13 August 2023, 22:43

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal, we zijn ervan op de hoogte dat nog niet iedereen online is. Dit wordt nog steeds onderzocht. Hopelijk hebben we hier snel een fix voor zodat jullie snel weer online zijn!

Reputatie 2

Hey allemaal, we zijn ervan op de hoogte dat nog niet iedereen online is. Dit wordt nog steeds onderzocht. Hopelijk hebben we hier snel een fix voor zodat jullie snel weer online zijn!

Heel fijn. Het erkennen dat er nog storing is, is de eerste stap voor het vinden van oplossing. Maar ik snap toch weer niet waarom hier te lezen dat er is geen storing is???

 

Reputatie 7
Badge +9

@Loeboe, ik heb zojuist een update geplaatst in het topic. 

Reputatie 2

Als een product niet werkt of slecht functioneert zou je in mijn ogen het contract kunnen openbreken. Ik ga in ieder geval hieromtrent informatie inwinnen bij mijn jurist.

Interessant. Toevallig kwam ik dit artikel tegen (link) Het lijkt me dus een zaak om goed gedocumenteerd te hebben over de meldingen en afhandeling van de storing. Ook de frequentie en duur per storing binnen het contactperiode. Als je later wil met ons delen heel graag. Dank alvast!

Reageer