Geen internetverbinding via VPN met zakelijke laptop mogelijk!
Sinds de overname van Vodafone door T-Mobile, heeft mijn zakelijk laptop (welke gebruik maakt van een VPN verbinding) problemen om internetverbinding te maken (geeft wel aan dat hij vol bereik heeft en verbonden is, maar dit laatste blijkt dan toch niet het geval te zijn). Tot 2 weken geleden maakte de laptop na een x aantal minuten alsnog verbinding. Echter heeft er schijnbaar twee weken geleden een update door T-Mobile plaats gevonden, waardoor het nu helemaal niet meer lukt om met mijn zakelijk laptop verbinding te maken met het internet. Het maakt hierbij niet uit of ik dit via de wifi of via de vaste verbinding probeer. Bij overige providers (en voorheen bij Vodafone) heb ik dit probleem niet. Diverse telefoontjes met de helpdesk heeft tot nu toe tot 0 resultaat geleid, aangezien zij aangeven dat dit niet hun probleem is/ buiten hun scope valt. Hopelijk kijkt iemand van de technische dienst van T-Mobile (iemand anders mag natuurlijk ook) mee op het forum en kan dit probleem op korte termijn opgelost worden. Heeft iemand suggesties om dit probleem te verhelpen, zodat ik weer namelijk kan werken vanuit huis? (ik heb overigens na een tip al geprobeerd poort 500 open te zetten, maar helaas was dit ook niet de oplossing)
Alvast bedankt voor het meedenken.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.