Voor de tweede maal in slechts enkele weken zit mijn echtgenote weer een hele week zonder enig internet(bekabeld en wifi). Slechts 1 lampje brandt op modem. Vermoedelijke oorzaak het glasvezelkastje, niet de modem.
Gezien dit ook de oorzaak was van de problemen bij KPN.
Alle stappen werden reeds uitgevoerd: modem geheel gereset, modem uit- en opnieuw ingeschakeld, glasvezelkastje gereset, uit en ingeschakeld, meermaals. Alle kabels gecontroleerd.
Er werd mij bevestigd dat er geen werkende verbinding is tussen glasvezelkastje en modem. Kabel(cat6a) werd ook al vervangen.
Een levend wezen te spreken krijgen via telefoonlijn blijkt onmogelijk.
Gelieve mijn echtgenote terug te bellen aub want ik zit nog steeds in het buitenland en kan haar van hieruit niet verder helpen. Zij heeft zeer veel geduld maar dit is inmiddels tanende…
Ook zeer bedroevend dat dit via een openbaar forum moet. Hoe ver wil je gaan als bedrijf om zoveel mogelijk te besparen door via een “community”(really?) de klanten hun problemen zelf te laten oplossen. “Vandaag hebben we weer 3 € bespaard aan helpdeskkosten… ook 7 klanten die opzeggen”. Tja.