goededag,
ik ervaar al sinds de ingebruikname een kleine 3 weken geleden van internet via glas dat de internetverbinding vaak wegvalt of zoals nu al 1 ½ week niet te herstellen is.
Ik heb nu al enkele monteurs van zowel TMobile als KPN over de stoep gehad maar nog steeds is de verbinding niet hersteld; patch kabel vervangen, andere modem, andere connector.
Alle monteurs/experts schuiven steeds de problemen op elkaar af. Ik ben inmiddels zover dat de storing hier op IJburg aan de KPN kant moet zitten, ookal beweren de KPN monteurs dat de TMobile monteurs veranderingen in de wijkcentrale maken/gemaakt hebben.
Ik begreep ook dat er > 20 verbindingen alhier geen internet hebben, ookal wordt de storing niet vermeld in Mijn Tmobile Thuis.
Hoe zit het nou? En wanneer worden de problemen nu eens voortvarend opgelost zonder afschuiven op elkaar? Een beetje pro-activiteit van TMobile zou lekker zijn, ik moet nu overal zelf achteraan lijkt wel.
Alvast dank.