Skip to main content

Thuis hebben wij geen internet verbinding, het kastje met de glasvezelverbinding heeft een rood knipperend lampje bij LOS.
Wat kan ik er aan doen?

 

EDIT: Omgeving Assen mocht dat relevant zijn

Hoi ​@Hein123, ik wil graag verder kijken naar een oplossing! Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:

-Brandt het WAN lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje)

-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje? Zo ja, knippert het snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?

-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?

Alvast bedankt! Groetjes, Ishana


Hoi,

Ja het 2.5G WAN lampje brandt en is groen van kleur

Het LOS knippert langzaam 1x  p/sec

Het PON lampje is uit.

Ik heb ondertussen ook al even gebeld naar odido en ze hebben een aanvraag voor een monteur ingediend. Ik zou vandaag meer informatie krijgen om een afspraak te maken met de monteur.


Hoi ​@Hein123, ik zie dat het inmiddels gelukt is om een afspraak in te plannen voor morgen! Kan je mij na de tijd een terugkoppeling geven? Hopelijk kan de monteur dit in 1x oplossen voor je. 


@Tommie van Odido Monteur was toevallig een straat verderop toen mijn afspraak in zijn agenda verscheen, dus hij is al langs geweest. Hij heeft in de verdeelkast een kabel omgewisseld maar helaas was dat niet de oplossing. Hij heeft een ticket aangemaakt bij de netwerkbeheerder en met een beetje geluk lossen zij het morgen op.

Om positief aftesluiten, ik ben vanmorgen wel door de klantenservice heel vriendlijke geholpen en heb voucher codes gekregen voor mobiel internet, dus ik kan teminste hotspotten vanaf mijn mobiel.


Bedankt voor de terugkoppeling ​@Hein123, onze technische dienst zal dit verder oppakken! 


@Tommie van Odido net gebeld door off. Ze hebben het probleem opgelost. Ik heb weer internet in huis.


Dat is goed om te horen ​@Hein123! Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerus. Ik wens je nog een prettige middag. 


Reageer