Hallo Odido,
Ik heb sinds donderdagmiddag geen internet. Er is een melding gemaakt. LOS lampje is uit en PON lampje knippert. Wat is er aan de hand en wanneer krijg ik hulp? Ik heb 10 dagen geleden mijn contract opgezegd, maar weer teruggenomen. Ik ga ervan uit dat het hiermee te maken heeft. Ik zou graag zo snel mogelijk informatie van u ontvangen over hoe verder te gaan.
Hi
Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Daarom ben ik meteen voor je gaan kijken en zie dat er inderdaad al een ticket is aangemaakt. We hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 werkdagen, we zitten nu op dag 3. Dus ik ga er vanuit dat onze technische dienst het spoedig oppakt. Dan wordt er contact met je opgenomen. Hopelijk is het snel opgelost voor je. Zou je mij de komende dagen op de hoogte willen houden? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je!
Hi Tommie,
bedankt voor je bericht. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Zonder internet is echt vervelend
Hoi
Beste Ishana,
Inmiddels zijn we een week verder. Voor jullie meer als 5 werkdagen, voor ons meer als 7 dagen geen internet.
Ik heb zeker begrip dat internet er eens uit kan liggen. Zelfs meerdere dagen.
Ik heb nu wel het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. We moeten zelf iedere keer erachteraan gaan en er is geen contact vanuit de technische dienst.
Internet is belangrijk, buiten dat we deels thuis werken, ook de verlichting, veiligheidscamera erop aangesloten is. Verder werkt de wifiversterker ook niet waardoor we geen internet hebben in de ruimte waar de computers staan die we gebruiken Daar werken geen persoonlijke hotspots.
Het begint nu meer als vervelend te worden en het begrip raakt langzaam op.
Dus ik verwacht morgen in ieder geval een concreet antwoord wanneer dit opgelost gaat worden.
Ik zie dat het ticket nog niet is opgepakt
Hi Tommie,
Ik ben teleurgesteld dat er nog steeds geen actie ondernomen is aangezien dit probleem al meer dan een week speelt. Ik ben herstellende van een burn-out en kan dit er niet nog eens bij hebben. Ik probeer begrip te tonen, maar dit helpt niet echt.
Jullie mogen het maar uitleggen aan mijn gezin waarom het nog steeds niet opgelost is.
De vouchers, die ik had gekregen, zijn inmiddels ook verlopen. Kunnen jullie in ieder geval zorgen dat de vouchers vernieuwd worden?
Ik ben direct het systeem ingedoken om te kijken of ik al meer kan inzien, maar dit is niet het geval. Ik heb jouw ticket daarom meteen nogmaals onder de aandacht gebracht bij mijn collega’s van de technische dienst.
Uiteraard stuur ik je nog wat vouchercodes op, zodat je in ieder geval niet volledig offline bent.
Laat je het mij weten als ik nog iets anders voor je kan betekenen? Ik help uiteraard graag verder!
Morgen is het twee weken zonder internet. Ik heb zaterdag een technicus van Guidion langs gehad en hij zei dat er geen internet op de kabel zat. Hoe lang moet ik nog wachten? Ik begrijp echt niet waarom het zo lang duurt. Mijn geduld raakt bijna op
Vanaf vandaag knippert LOS in plaats van PON. Pon staat nu uit.
Ik heb dus geen glasvezelverbinding met het netwerk. Wat gebeurt er nu? Er is helemaal geen duidelijke informatie. Morgen is de 3e week zonder Internet. Welkom in de digitale werkelijkheid. Wat is de status?
Hi
Hoi
Hoi Ishana,
Ik heb zojuist het pakket ontvangen. Zoals ik al zei, bevat het pakket een T56-modem en een Wifi-punt, maar geen nieuwe ONT zoals je collega gisteren beweerde. De monteuer die woensdag komt moet het aansluiten zodat ik 2 GB kan ontvangen. Maar dat verandert niets aan het feit dat ik al 16 dagen geen internet heb en waarom. En ik denk dat de monteur van woensdag net zo machteloos zal zijn als degene die hier vorige week was en dan zit ik nog steeds zonder internet. Ik heb de modem al aangesloten. Er wordt hier echt langs elkaar heen gepraat en ook op mijn verzoek voor een 4G modem wordt niet ingegaan. Ik ben zo teleurgesteld. Bedankt voor de vouchers
Laten we woensdag afwachten
Hi, ik heb nieuwe vouchercodes nodig. De twee die ik vrijdag kreeg waren alleen vouchers voor 24 uur.
Dank jullie
Hoi,
De monteur van Guidion was hier vandaag en heeft alle nieuwe apparaten aangesloten. Zoals verwacht heb ik nog steeds geen toegang tot internet. Wat gebeurt er nu?
De monteur heeft een nieuw ticket aangemaakt voor onze technische dienst
heeft de monteur van 2 weken geleden ook gedaan en niks is gebeurt
Nadat de 2e monteur ook een ticket had geopend, heb ik nu 2 referentienummers. Na het 2e bezoek van de monteur kreeg ik de verplichte e-mail waarin stond dat ik binnen 3 werkdagen een update zou ontvangen. De update was vervolgens weer de mail dat het langer gaat duren. Proberen jullie weer van mij af te komen? Wij hebben 4 abonnementen bij jullie afgesloten op ons adres. Wilt u echt dat ik alle abonnementen opzeg op het moment dat ze opzegbaar zijn? Ik zou 3 abonnementen direct kunnen opzeggen. Als je dat wilt, ga je gang.
Ik ben meteen gaan kijken en zie dat de monteur een ticket heeft aangemaakt naar de netwerkbeheerder. Zij zullen een monteur naar de wijkcentrale sturen om dit voor je op te lossen, zodat je weer kan genieten van onze diensten.
Ik begrijp dat je de verbinding liever nu dan later hersteld ziet en als ik dit zelf voor je had kunnen doen, deed ik dit gelijk. Echter heb ik deze mogelijkheid niet.
Wat ik wel kan doen, is er voor zorgen dat er een 4G modem jouw kant opkomt, zodat je gedurende deze tijd niet zonder internet zit. Dit heb ik meteen voor je geregeld! Je zult deze snel ontvangen.
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen!
Sinds gistermiddag heb ik eindelijk weer internet. Ik heb precies 4 weken geen internet gehad. Het viel uit op 26-09-2024. Hoe krijg ik nu mijn geld terug? En wanneer gaan ze over op de nieuwe 2 Gbit snelheid?
Hi
Guidion zal aangestuurd moeten worden voor je 2 Gbit/s verbinding. Hiervoor moet het ONT vervangen worden en je moet naar XGS-PON omgezet worden in de wijkcentrale.
Hi
Deze heb gekregen:
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.