Hi @Haniebal, ik help je hier graag mee! Ik kan alleen geen abonnement bij ons vinden op dit e-maildadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee.
@Haniebal bedankt voor je snelle reactie. Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice, het is doorgezet naar onze techneuten. Er is waarschijnlijk een breuk in de lijn of een te hoge demping. Ze gaan voor je aan de slag!
Hi Tommie,
De collega die ik sprak van de klantenservice zei dat ik het een aantal keren moest proberen met rebooten. Dit heb ik gedaan maar nog steeds geen resultaat. Wanneer kan ik verwachten dat het internet het gaat doen?
@Tommie ik heb het nog een aantal keren geprobeerd maar ik heb nog steeds geen internet in huis.
Hoi @Haniebal, geen zorgen! Er werd eerder gedacht dat het toch met de storing te maken moest hebben en daarom kon een reboot helpen maar dit kunnen we inmiddels uitsluiten. Wanneer het niet helpt om de converter (tussen het modem en het aansluitpunt) te herstarten, ligt het probleem wat dieper. De technische dienst is daarom aangestuurd om dit tot op de boden voor je te onderzoeken. Dit kan een aantal werkdagen duren, maar mijn collega's komen zo snel mogelijk bij je terug met een update. Ook ik zal het onderzoek in de gaten houden. Dank voor je geduld (en test voor de zekerheid nog eens een reboot van de converter, niet van het modem)!
Hi,
is er al iets meer bekend over mijn internet?
ik heb dit weekend en vandaag diverse keren gereboot maar dit mag nog niet baten.
gr Hanneke
Hi,
@Tommie @Cheyenne Ik ontvang graag een update over mijn internet.
Alvast bedankt
gr hanneke
Hi @Haniebal, ik had je graag willen verblijden met een nieuwe update hierover. Op dit moment staat het ticket nog open en zijn er geen nieuwe updates. Zodra er een update is laat ik dit uiteraard, direct, aan je weten! Talk soon.
Hi @Tommie,
Bedankt voor je reactie.
ik neem aan dat hier een compensatie tegenover staat? Wij hebben veel apparaten die op wifi werken (automatische stekkers etc.) deze werken hierdoor allemaal niet. Daarnaast kan ik ook niet goed tv kijken aangezien wij geen televisie abbonement in huis hebben en alleen tv kijken met losse abbonementen (videoland, netflix, ect). Echter werkt de tv niet goed met de hotspot dus hierdoor nu al enige tijd niet fatsoenlijk televisie kunnen kijken.
Gr. Hanneke
Hi @Haniebal, wij vergoeden de kosten van de diensten voor de periode dat je daadwerkelijk offline bent. Dus: de dag dat je geen diensten ervaart, tot aan de dag dat je weer online bent. Dit kan dus pas gecompenseerd worden als je weer online bent. Het bedrag wordt met de abonnementskosten verrekend.
Hi @Tommie
Bedankt voor je reactie! Goed om te horen. Ik werk nu met een voucher, maar als het probleem zich donderdag nog niet heeft verholpen heb ik een nieuwe nodig aangezien ik een voucher heb ontvangen die 7 dagen geldig is.
Is het mogelijk dat ik morgen een nieuwe voucher ontvang als de problemen nog niet zijn opgelost?
Gr. Hanneke
@Haniebal ik heb je gelijk een nieuwe vouchercode toegestuurd via een privébericht!
Hi,
Bedankt @Tommie
vandaag is er een monteur langs geweest die het probleem helaas niet kon oplossen. Wat gaat er nu gebeuren?
Hey @Haniebal, bedankt voor je update over de situatie. De monteur heeft een ticket aangemaakt voor onze techneuten. Geen zorgen, de techneuten gaan er dieper induiken. Als er meer over bekend is wordt er contact met je opgezocht!
Hi @Tommie ,
het duurt nu allemaal wel erg lang. Telkens als ik om een update vraag krijg ik als reactie er is een ticket gemaakt ze zijn ermee bezig. Maar ondertussen merk ik hier niks van. Het lijkt me toch niet dat een techneut 7 dagen nodig heeft om te onderzoeken wat het probleem is? Ik neig over te gaan stappen naar een andere leverancier als dit nog lang gaat duren.
@Haniebal Gelukkig heb ik een update voor je! De technische dienst heeft de netwerkbeheerder ingeschakeld. Er wordt namelijk geen licht of een te hoge demping geconstateerd. De netwerkbeheerder gaat hiermee aan de slag om dit te herstellen. Dit gebeurt vaak op korte termijn.
Hi,
Net gebeld door een bedrijf dat aanstaande donderdag naar het glasvezel komt kijken. Dat betekent dat ik dus sowieso 2 weken geen internet heb gehad (als het donderdag wordt gemaakt). Dit alles heeft te maken met de trage afhandelingen door jullie. Woensdag middag iemand bij mij langsgekomen. Toen is gecontracteerd dat jullie dit probleem niet kunnen oplossen. En vrijdag pas verstuurd naar een ander bedrijf. Zonder prio blijkbaar want nu kan ik nog 4 dagen extra wachten. Ik vind het erg slecht hoe jullie de zaak afhandelen. Een ander telecom bedrijf had dit veel sneller kunnen regelen. Het probleem is na 2 weken nog niet bekend, laat staan een oplossing. Ik mag toch hopen dat ik aanstaande donderdag weer internet heb en niet dat er dan weer naar jullie wordt verwezen of ik weer dagen moet wachten tot de melding wordt doorgezet, anders ben ik geneigd om over te stappen.
Hi @Haniebal, ik zie dat je een afspraak hebt kunnen inplannen met de onderaannemer! We wachten deze afspraak af, hopelijk is het euvel dan opgeslot. Excuses voor de lange wachttijd, het is erg druk geweest en kon daardoor niet sneller behandeld worden.
Goedemiddag,
Het blijkt een kabelbreuk te zijn op een afstand van 1 km. Er zal weer een ander bedrijf langs moeten komen om deze te repareren. We hebben nu al 2 weken geen internet en dit gaat dus nog langer duren. Ik mag hopen op een gepaste tegemoetkoming.
gr Hanneke
Hi @Haniebal, bedankt voor de update! Ik zie inderdaad dat dit is doorgezet. Hopelijk kunnen ze dit snel verhelpen. Er wordt contact met je opgezocht als hier meer over bekend is. Als het eenmaal is opgelost kan ik gaan kijken wat er mogelijk is qua tegmoetkoming. Dit heb ik in een vorig bericht uitgelegd. Als je in de tussentijd nog met vragen zit, geef gerust een gil!
Hi @Tommie @Cheyenne @Demi
Vandaag komt als het goed is een monteur langs voor de kabelbreuk.
Echter verloopt mijn Voucher voor internet begin deze middag.
Zou ik een nieuwe voucher mogen ontvangen?
Ik ben thuis aan het werk dus ik kan niet zonder internet vandaag
Hoi @Haniebal, dat wil ik zeker weten voor je regelen! Ik stuur je meteen een vouchercode door via een privébericht.
Werkse nog en ik ga voor je duimen vanmiddag!