Skip to main content

geen internet zyxel t54 lampje blijft rood van internet

• 6 april 2025
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Het lampje van internet op zyxel t54 blijft rood branden. 3x opnieuw opgestart.  En nog steeds geen tv of WiFi. 

Uitgelichte reactie

7 april 2025

Hey ​@Bersie81, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Bedankt voor het invullen van je gegevens hierdoor heb ik je abonnement direct kunnen vinden. Nu heb ik direct een lijnmeting uitgevoerd en het lijkt erop dat je weer online bent. Klopt dit?

Wel zie ik best wat ruis op het modem, kan je mij vertellen waar je het modem precies hebt staan en wat voor elektronische apparaten in de buurt staan? Alvast bedankt!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13761 reacties
  • 7 april 2025

Hey ​@Bersie81, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Bedankt voor het invullen van je gegevens hierdoor heb ik je abonnement direct kunnen vinden. Nu heb ik direct een lijnmeting uitgevoerd en het lijkt erop dat je weer online bent. Klopt dit?

Wel zie ik best wat ruis op het modem, kan je mij vertellen waar je het modem precies hebt staan en wat voor elektronische apparaten in de buurt staan? Alvast bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen