Skip to main content

geen internet Zyxel T-56

Ik ben ook èèn van de slachtoffers wat betreft internet via Zyxel T-56. Ik lees de topics en heb zelf ook alle instructies opgevolgd. Graag hulp.

Uitgelichte reactie

21 april 2025

Hi ​@Zehra Tuna, goed dat je dit laat weten! Gaat het inderdaad om een knipperend POWER lampje? Ik zie namelijk dat je dit topic bent gestart terwijl er een korte outage was in jouw woonplaats. Dit is inmiddels opgelost en ik zie dat je verbinding online is. Kan jij dit bevestigen? Of valt inderdaad het POWER lampje uit? Laat het weten!

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • 20 april 2025

Hallo ​@Zehra Tuna 

Knippert het power lampje? Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een vervangende router kan sturen.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Zehra Tuna, goed dat je dit laat weten! Gaat het inderdaad om een knipperend POWER lampje? Ik zie namelijk dat je dit topic bent gestart terwijl er een korte outage was in jouw woonplaats. Dit is inmiddels opgelost en ik zie dat je verbinding online is. Kan jij dit bevestigen? Of valt inderdaad het POWER lampje uit? Laat het weten!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen