Geen internet: P(N brand niet, los rood.
Problemen in de centrale?
Of hebben de KPN werkzaamheden een kabel geraakt. Graag snelle actie
Geen internet: P(N brand niet, los rood.
Problemen in de centrale?
Of hebben de KPN werkzaamheden een kabel geraakt. Graag snelle actie
Wil je het serienummer van het ONT (witte of zwarte kastje in de meterkast) voor mij verifiëren, klopt het dat deze eindigt op 92A5?
Heb 2 witte kastjes, staan geen nummers op. Zijn door jullie monteur vastgeschroefd, kan dus de achterkant niet zien
De rechter kan je voorzichtig omhoog schuiven. Aan de achterkant staat het serienummer. Hoe loopt de kabel van het linker naar het rechter kastje? Hier moet een dunnen flexibele (ik denk gele) patchkabel tussen zitten maar die moet er dan wel aan beide kanten goed inzitten.
Ik hoorde van wijk bewoners dat met het aanleggen van het kon netwerk. Glasvezel kabel beschadigd zijn. Een aantal buren ook klanten van Odido hebben ook geen netwerk. Is dit de oorzaak van het probleem?
Weet Odido van deze beschadiging?
Alles zit muurvast. Kan niets omhoog schuiven.
Er loopt een groene kabel naar het linkerladtje. De gele gaat naar de zytel t54
Ik heb meteen een monteur aangestuurd, je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen.
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen?
Het is jammer te constateren dat jullie geen adequate oplossingen hebben als externe partijen jullie Infrastructuur beschadigen.
Terwijl jullie alle extra kosten hiervoor op die externe partij verhaald kunnen worden.
Er lijkt niets te gebeuren, monteur van Guidon schijnt niet beschikbaar te zijn, ziek of te moeilijk?. Afspraak is geannuleerd, zij zouden terug komen met een nieuwe afspraak, tot op heden nog geen bericht ontvangen.
Hi
Monteur is net langs geweest en heeft een kabelbreuk geconstateerd. Naar verwachting wordt de kabel as maandag "gelast"
Hi
nu net 3 weken geen internet, helaas is van de toezegging dat internet maandag weer beschikbaar zou zijn niet ingevuld.
Ik zie in het systeem inderdaad de notitie van de monteur en de ingeplande afspraak. Waarom er (nog) niemand is langs geweest durf ik niet te zeggen.
Om dit zo snel mogelijk op te lossen heb ik daarom meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij gaan hier gelijk voor je achteraan, zodat dit zo snel mogelijk kan worden opgelost!
vandaag de 4e week zonder internet, nog steeds geen graafwerkzaamheden op de plaats van de vermoedelijke breuk.
Hoi
internet doet het weer, 30 dagen zonder 8nternet is behoorlijk wennen.
schijnbaar was bij de eerste reparatie een “verkeerde” las gemaakt.
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.