Skip to main content

Geen internet Wijk 3544 AS Utrecht

  • 13 July 2024
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Sinds donderdagavond al geen internet meer en geen tv. Er zijn blijkbaar problemen met de glasvezel. 2e Oosterparklaan ligt ergens open, maar wordt nu niet aan gewerkt. Vrijdagmorgen reden er 3 KPN busjes door de straat. En die wisten het ook niet precies. Graag zou ik willen weten welke mensen in de tweede Oosterparklaan nog meer problemen hebben. Van odido wordt er geen update gegeven. Waarschijnlijk gaat het nog het hele weekend duren en langer? Ik vind dit eigenlijk onacceptabel. 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als er grotere problemen zijn, met bijvoorbeeld glasvezels naar een POP, dan wordt daar in het weekend wel aan doorgewerkt.  Als er een (paar) individuele zijn, dan wordt daar alleen doordeweeks aan gewerkt. Op consumenten internet lijnen zit helaas geen hoge SLA.

Van mijn buurman begreep ik dat er een probleem is in de centrale kast en dat heel de straat geen internet heeft. Graag aandacht aan dit probleem met de hoogste urgentie.

Reputatie 7
Badge +3

@Gkruizin64 Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik ben direct het systeem ingedoken om te kijken of er al meer bekend is. 

Ik zie dat er zojuist een monteur is aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. Laat je mij weten hoe het is gegaan? 

Mocht je hier nog geen gebruik van maken, dan stuur ik je graag een Unlimited voucher code toe. Hiermee kan je een hotspot maken en deze verbinden aan jouw andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Ik verneem het graag als je hier gebruik van wil maken. Ik stuur de code gelijk naar je toe! 

Reageer