Skip to main content

Dit is een vaker voorkomend probleem, altijd eindigend in een monteur die langs moet komen. Hoe zorg ik ervoor dat die zsm komt?

Welkom op onze community! @VvB 

Goed dat je hier gelijk opnieuw een melding over maakt. Ik help je graag verder bij het herstellen van je verbinding!

Ik ben meteen gaan kijken. Echter zie ik dat je een aanvraag hebt gedaan bij een andere provider. Zij hebben sinds gister de lijn over genomen.

Mocht je dit niet zelf hebben gedaan, laat het mij dan gelijk weten. Ik ga dan meteen voor je kijken of ik dit voor je kan terugdraaien. 

Mocht dit wel kloppen, dan vind ik het natuurlijk niet leuk om te zien gaan. Ik adviseer je om navraag te doen bij je nieuwe provider. Ik wee zeker dat zij hierbij kunnen helpen! 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag! 


Dat klopt, maar dat is pas per 9 januari?


@VvB Excuses ik heb helemaal verkeerd gekeken, je hebt gelijk! 

Dat is in ieder geval goed nieuws, want dat betekent dat ik je kan helpen om de verbinding weer te herstellen. Wil je het modem en het ONT (kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) eens een herstart geven? 

Mocht dit niet werken, wil je mij dan laten weten wat de lampjes om het modem/ONT doen (aan/uit/kleur en knipperen snel/langzaam)? Ik sta klaar om je gelijk verder te helpen! 


Reageer