Skip to main content
Beantwoord

Geen internet voor lange tijd

  • 25 June 2023
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Hi, 

 

Zijn er meerdere mensen in de regio Haarlemmermeer (Hoofddorp) die al langere tijd geen internet via glasvezel hebben en waarbij een onderzoek loopt naar de oorzaak hiervan?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Michel281, ik ben meteen voor je gaan kijken!

Er lijkt hier sprake te zijn van een stoorzender in het netwerk, waardoor jij en andere klanten in de regio problemen ervaren met onze diensten. Deze stoorzender is nog niet gevonden, de volgende update volgt wanneer deze opgespoord is. Wij proberen deze stoorzenders uiteraard zo snel mogelijk op te sporen, maar houd er rekening mee dat het oplossen van deze problematiek in sommige gevallen meer dan een week kan duren. Weet dat we er alles aan doen om je zo snel mogelijk weer up and running te hebben!

Reputatie 3

Hi @Michel281, ik ben meteen voor je gaan kijken!

Er lijkt hier sprake te zijn van een stoorzender in het netwerk, waardoor jij en andere klanten in de regio problemen ervaren met onze diensten. Deze stoorzender is nog niet gevonden, de volgende update volgt wanneer deze opgespoord is. Wij proberen deze stoorzenders uiteraard zo snel mogelijk op te sporen, maar houd er rekening mee dat het oplossen van deze problematiek in sommige gevallen meer dan een week kan duren. Weet dat we er alles aan doen om je zo snel mogelijk weer up and running te hebben!

Ik werd net gebeld door T-Mobile klantenservice met de mededeling dat ze de stoorzender hebben gevonden. Morgen gaan ze deze verwijderen en dan zou ik automatisch online moeten komen.

Reageer