Skip to main content

Er is sinds 3 weken geen internet in Numansdorp. Wereld bolletje op modem knippert groen, maar er is geen connectie.

Klantenservice ziet verbinding maar met fouten. 

Ik bel elke dag, ik mail elke dag, maar er gebeurt maar niets…. 

Hallo @oetger 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding? Bij glasvezel zou je de internetkabel tussen mediaconverter en router kunnen vervangen.

Heb je de modem/router ook al eens een fabrieksreset gegeven door het resetknopje achterop de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.


DSL

 

Ja alles heb ik al gedaan. Modem opstarten, reset etc etc. 
 

niets helpt, blijft in storing en dit al voor 3 weken.. ik bel elke dag, ik mail elke dag. Niets maar dan ook niets helpt.


@oetger

Bedraad en via de WiFi werkt beide niet? En als je bijvoorbeeld via cmd een ping doet naar 8.8.8.8 krijg je dan time outs?


Hey @oetger, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken maar ik zie dat je onze klantenservice al gesproken hebt. Zij hebben een ticket hiervoor geopend, onze techneuten gaan voor je aan de slag. Zodra er meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen! 


Reageer