Skip to main content

Ik zit in middels 4 dagen zonder internet (sinds vrijdagmiddag), zonder een duidelijk uitzicht op een oplossing.

Na dat mijn aardlekschakelaar doorsloeg kan mijn ont geen verbindingen meer krijgen met het netwerk en knippert het pon lampje, los is uit. Heb de ont uitgelezen en de demping e.d. zijn goed.

Vriendelijke te woord gestaan door de klanten service en de melding doorgezet naar onze technische dienst. Daar een mailtje van gehad dat dit binnen een dag in behandeling zal worden genomen, daarna niets meer gehoord.

Nu opnieuw contact gehad met de klanten service, die na vraag hebben gedaan bij de technische dienst alleen kunnen melden dat ik eerst maar even 5 werkdagen moet wachten. Geen informatie over of het wordt opgepakt of dat er een monteur wordt aangestuurd. 

Ik vind dit wel tegenstrijdige informatie en niet echt klantvriendelijk (ondanks de goede bedoelingen bij de klantenservice)

Iemand nog tips hoe dit opgelost kan worden?

groeten,

Tijmen

Hey @BadEendt, welkom op onze Community!

Ik wil ook dat jij zo snel mogelijk weer online bent. Op dit moment kan ik ook niet meer doen dan het ticket afwachten. Ik ga er vanuit dat er snel antwoord zal komen! Het ONT is erg gevoelig voor dit soort stroomuitvallen, ik ga er vanuit dat er een monteur gestuurd zal worden om het ONT te vervangen. Hopelijk ben je snel weer up and running.

Hallo Tommie,

Daar was ik al bang voor… bedankt voor het nakijken in iedergeval.

Ik vind het wel een spijtig dat er eerst binnen 1 werkdag wordt belooft en dat later blijkt dat het 5 werkdagen kan duren voor de melding überhaupt in behandeling wordt genomen.

groeten,

Tijmen

Bedankt voor je reactie en begrip @BadEendt!

Dat is het ook, wij willen uiteraard dat dit veel sneller en beter kan. We zijn hier altijd druk mee bezig maar door de drukte de laatste tijd lukt het ons niet altijd jammer goed. 

@Tommie van Odido Gezien het nog waarschijnlijk allemaal nog even gaat duren. Vroeg ik mij af werkt zo’n internet code ook op een prepaid simkaart? En zo ja, bieden jullie dat ook wel eens aan?

Dat werkt inderdaad op een prepaid simkaart van Odido @BadEendt. Echter vergoeden wij deze kosten hiervan niet, behalve als het te lang duurt om het voor je op te lossen. 

Oké helder, zou ik dan code kunnen krijgen? Dan ga ik wel even langs de winkel voor een simkaartje.

Ik heb je direct een vouchercode in een privébericht opgestuurd @BadEendt!

Fijn, bedankt 

Zal nog even een korte update geven, melding is gisteren avond door gezet naar Gideon en de monteur kon gelukkig gelijk vandaag komen. 

Die is maar meteen naar de wijkcentrale gereden want hij moest daar al de hele week zijn voor andere storingen. Aldaar de kabels juist aan gesloten en ik ben weer online.

Bedankt voor dit goede nieuws @BadEendt! Ik ben erg blij om te horen dat je weer online bent. 

Reageer