Ik zit in middels 4 dagen zonder internet (sinds vrijdagmiddag), zonder een duidelijk uitzicht op een oplossing.
Na dat mijn aardlekschakelaar doorsloeg kan mijn ont geen verbindingen meer krijgen met het netwerk en knippert het pon lampje, los is uit. Heb de ont uitgelezen en de demping e.d. zijn goed.
Vriendelijke te woord gestaan door de klanten service en de melding doorgezet naar onze technische dienst. Daar een mailtje van gehad dat dit binnen een dag in behandeling zal worden genomen, daarna niets meer gehoord.
Nu opnieuw contact gehad met de klanten service, die na vraag hebben gedaan bij de technische dienst alleen kunnen melden dat ik eerst maar even 5 werkdagen moet wachten. Geen informatie over of het wordt opgepakt of dat er een monteur wordt aangestuurd.
Ik vind dit wel tegenstrijdige informatie en niet echt klantvriendelijk (ondanks de goede bedoelingen bij de klantenservice)
Iemand nog tips hoe dit opgelost kan worden?
groeten,
Tijmen