Geen Internet via glasvezel

  • 26 October 2023
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Sinds vandaag (ongeveer 3 uur) hebben wij plots geen internet meer.
Het PON lampje is uit en het LOS lampje knippert gelijkmatig om de seconde rood.
Het internet lampje op het modem brand rood.

Det modem is een Zyxel T-50 en de ONT is een Huawei.

 

Kan hier iemand wat voor mij betekenen?

Cal van Odido 6 maanden geleden

Hoi @Rick2, goed dat je dit aankaart, ik zie je graag snel weer genieten van uitstekend glasvezelinternet! Heb je al geprobeerd om zowel het modem als de ONT van het stroom af te halen, vervolgens eerst weer de ONT aan te sluiten en na 30 seconden ook weer het modem? Mocht dit niet de oplossing zijn, zou je dan een foto van het modem en de Media Converter kunnen sturen? Ook raad ik je graag aan om je klantnummer in je profiel te zetten zodat ik en mede-moderatoren naar je verbinding kunnen kijken. Je klantnummer is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Je kan vervolgens je klantnummer op deze pagina toevoegen aan je Community profiel.

Ik ben benieuwd hoe je situatie eruit ziet, dit is vast en zeker voor je op te lossen!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Rick2, goed dat je dit aankaart, ik zie je graag snel weer genieten van uitstekend glasvezelinternet! Heb je al geprobeerd om zowel het modem als de ONT van het stroom af te halen, vervolgens eerst weer de ONT aan te sluiten en na 30 seconden ook weer het modem? Mocht dit niet de oplossing zijn, zou je dan een foto van het modem en de Media Converter kunnen sturen? Ook raad ik je graag aan om je klantnummer in je profiel te zetten zodat ik en mede-moderatoren naar je verbinding kunnen kijken. Je klantnummer is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Je kan vervolgens je klantnummer op deze pagina toevoegen aan je Community profiel.

Ik ben benieuwd hoe je situatie eruit ziet, dit is vast en zeker voor je op te lossen!

Hallo Cal,

 

Ik heb zojuist telefonisch al contact gehad en er is een monteur ingepland.

 

Hallo Cal,

 

Ik heb zojuist telefonisch al contact gehad en er is een monteur ingepland.

 

Ik heb precies hetzelfde. Moet 5 werkdagen wachten voordat de backoffice het oppakt. Jij geeft aan dat er direct een monteur is ingepland? Raar..

Reageer