Skip to main content

Sinds vanochtend kan de router geen WAN connectie meer maken. Ik lees nergens dat er een storing zou zijn dus ik meld het hier.

 

Hallo @maarten_wolzak 

Heb je een grijze CTS mediaconverter of een witte Huawei ONT en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit hierop?

De mediaconverter zou je ook eens even van het stroom kunnen halen.


Alles uit en aan gezet. Storingpagina gechecked. Nog een keer gereset. Toen klantenservice gebeld. Doorgemeten. Hmm, router reageert niet. Heeft u een lange kabel tussen de glasvezel en de router? Nee 3 meter. Verbinding met klantenservice valt weg…

Nog maar een keer alles nalopen. 
 

zit de ontsnapte hamster 🐹 lekker aan de kabel te knagen onderin de meterkast 😳

SORRY!

 

 


@maarten_wolzak Oh nee dat meen je niet! Is de hamster oke? :hearts:


@maarten_wolzak Oh nee dat meen je niet! Is de hamster oke? :hearts:

Inmiddels is ie verschrikkelijk unlimited maar verder ok.


@maarten_wolzak 

Hamster in de meterkast, wat doet ie daar 😅

Is het opgelost met een nieuwe kabel?


@maarten_wolzak

Hamster in de meterkast, wat doet ie daar 😅

Is het opgelost met een nieuwe kabel?

Hij heet Hannibal maar zijn 2e naam is Houdini. Je begrijpt het niet maar hij ontsnapt steeds weer uit zijn kooi. En die zit echt potdicht…

Ja, nieuw utp kabeltje van de mediaconverter naar de router en hopla, alles doet het weer :face_palm:

 


@maarten_wolzak Hannibal, misschien moet ‘ie ook zo’n masker dragen om de kabels te beschermen. Heb je een foto van de kleine rakker? Ben nu wel erg nieuwsgierig naar hem geworden! 😍