Skip to main content

geen internet verbinding, los lampje knippert rood

  • 8 July 2024
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Sinds vanochtend +- 8:30 heb ik geen internet meer. 

Ik heb het modem en glasvezel kastje al meerdere keren opnieuw opgestart (met genoeg tijd ertussen), maar blijf geen internet connectie hebben.

- los lampje knippert rood

- pon lampje knippert heel af en toe (iedere 30 seconde?)

Ik zie online ook geen andere storingen/werkzaamheden. In verband met mijn werk hoop ik dat jullie dit probleem snel op kunnen lossen.

Boris

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @BorisK, goed dat je dit aangeeft! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail.

Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Bedankt Ishana! 

Ik heb een odido simkaart, dus dat zou handig zijn.

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @BorisK, ik zal direct een vouchercode in een privébericht versturen! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Reageer