Skip to main content

Ik ben al klant bij t-mobile thuis met glasvezel lijn van 100mb, 2 weken geleden heb ik laten upgraden naar Odido een 1gb lijn . Een week na installatie geen internet meer. Het lampje brandt rood. 

Heb al meerder keren van stroom gehaald en beiden ook al gerest. Ook heb ik meerdere malen de kabels gecontroleerd, maar helaas geen effect.

 

Hoe kan dit worden opgelost ? 

Postcode is 3317NG Dordrecht 

 

Avast bednakt 

 

Hi @Ramor, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Daarom heb ik direct een meting gestart en zie inderdaad dat er geen signaal doorkomt. Ik heb meteen een monteur van Guidion aangestuurd. Je ontvangt zodadelijk een bericht om een afspraak in te plannen. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling geven? Hopelijk kan de monteur dit snel voor je oplossen! 


Reageer