Vorige week op vrijdag 19 april ben ik overgestapt naar Odido, Glasvezel. Ik heb de installatiepakket ontvangen en monteur heeft het dezelfde dag geïnstalleerd. Ik heb een internetsnelheid van 1GBit/s gekozen. Helaas heb ik slechts een dag(eerste dag) goede internetsnelheid gehad. Vanaf volgende dag zaterdag 20 april heb ik heel erg slechte internetsnelheid (download max 150 Mbit/s) in plaats van 1000. Ik heb vanaf zaterdag elke dag Odido gebeld en laten weten dat de snelheid van internet erg laag is, zodat ik websites niet kan openen. Ongeveer 5-6 keer per dag heb ik de modem en convertor van de stroom uitgehaald en dan weer over 10 en 30 seconden aangesloten. Toch geen verbetering. Het is erg vervelend.
Vandaag ochtend heb ik helemaal geen internet verbinding, wat is de reden ?
Via mijn telefoon(Vodafone) zag ik net dat er geen storing bekend is in mijn omgeving.
Wat is het probleem eigenlijk? Waarom Odido zich zo gedraagt tegen klanten? Trouwens heb ik heel vak ontevredenheid van klanten gehord. Kan Odido het eindelijk duidelijk maken of ik hoe lang nog geen internet verbinding kan hebben.?
Of beter kosteloos mijn overeenkomst opzeggen , het is vandaag 8ste dag, ik mag kosteloos binnen 15 dagen contract opzeggen.