Geen internet verbinding

  • 23 February 2024
  • 6 reacties
  • 42 Bekeken

Heb nu 2 keer gehad dat er een melding in beeld kwam dat er geen connectie was met internet wat resulteerde in zwart beeld.

Eerste keer was toen ik de mediabox aanzetten en meteen de melding kreeg, tweede keer was toen ik gewoon RTL4 aan het kijken was en uit het niets alles zwart werdt en de melding kwam dat er geen connectie was met internet.

Eerste keer was via Wifi en de tweede keer via ethernet kabel.

Uiteindelijk moet de mediabox opnieuw gereset worden om het probleem op te lossen.

Internet deed het wel gewoon, lag dus niet aan de verbinding maar echt aan de mediabox.

Ishana van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Ervido, ik heb het meteen nagekeken! Er is inderdaad een ticket doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen dit zo snel mogelijk verhelpen! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

6 reacties

Hier precies hetzelfde ik kijk ook via de kabel en daarna via wifi geprobeerd beneden kijk ik via de app en boven via tv box. Bij alletwee hetzelfde probleem. Krijg steeds de melding oeps er is iets mis met de connectie terwijl Netflix, Disney en prime het gewoon doen. Bovendien heb ik gemerkt dat mijn internet snelheid na de update meer als gehalveerd is. Ik had via de wifi voorheen 280 Mbps en na de update heb ik nog maar 89 Mbps download en upload. Ik heb een contract voor 400 Mbps. Aangezien ik totaal geen verstand van dit medium heb ben ik afhankelijk van de technische dienst van odido. Ik heb telefonisch contact gehad met ze, ze zouden hiervoor een ticket aanmaken. Zouden binnen drie dagen contact opnemen heb echter nog niets gehoord. Dus vandaar dat ik nu op dit forum belandt ben om te kijken of er meer mensen met dit probleem zijn en hopelijk iemand een oplossing voor dit probleem heeft.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Edwin_Odido, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Heb je dit na de reset nog ervaren? Dan ontvang ik graag een foto van deze foutmelding. Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Ervido, ik heb het meteen nagekeken! Er is inderdaad een ticket doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen dit zo snel mogelijk verhelpen! Groetjes, Ishana

Bedankt voor het checken Ishana zal afwachten en kijken of het iets opleverd.

Hoi @Edwin_Odido, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Heb je dit na de reset nog ervaren? Dan ontvang ik graag een foto van deze foutmelding. Groetjes, Ishana

Nee, na de reset was het opgelost en tot nu toe niet nog een keer ervaren. Als het weer gebeurd laat ik het weten.

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Edwin_Dk2024, super fijn om te horen! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer