Help help !!! Wij hebben al vanaf 24 juni geen Internet verbinding !!! Geen tv kijken dus geen radio kunnen luisteren en niet online kunnen gaan en de huistelefoon kunnen gebruiken en niet gebeld kunnen worden!! We bellen zeker 1 x per dag soms 2 x met T-Mobile je komt niet verder dan die persoon die je aanboord en die zegt dan geef het door aan de technische dienst .Gideon is geweest op 16 juni die heeft uitgelezen dat de storing zit tussen ons en de wijk centrale en dan gebeurt er niets meer niemand doorbreekt de cirkel waar je maar in blijft hangen al diverse keren naar Volkef-Wessel gebeld die hebben geen opdracht binnen gekregen van T-Mobile en zo word er steeds op en neer naar elkaar gewezen en wij zitten met dd gebakken peren!!! Of je hun nu netjes wat vraagt of je word boos NIEMAND ONDERNEEMT IETS!!! echt schandalig je word gewoon voor de gek gehouden waar kunnen wij een klacht in dienen waar kun je dit neerleggen zodat je wel geholpen word wie weet raad!!
Hey
Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent, daarom ben ik er direct ingedoken. Ik zie dat ze VWT, de onderaannemer, hiervoor hebben aangestuurd. Zij gaan voor checken wat er aan de hand is en hopelijk de hele situatie voor je oplossen. Er is op dit moment nog geen plandatum opgegeven. Zodra er meer informatie is, wordt er contact met je opgezocht!
Beste Tommie,
Wat jij nu schrijft krijgen wij dagelijks te horen ook dat er een spoed opdracht is uit gezet daar ook een mail van gehad vorige week zaterdag dat er binnen 3 dagen iemand komt die persoon is waarschijnlijk kruipend naar ons toe want nog steeds hebben we niemand gehoord of gezien. Werkelijk helemaal niemand door breekt de cirkel en zet iemand aan het werk. Wij willen heel graag dat er iemand zijn baas eens aanspreekt en er ECHT voor gaat zorgen dat dit ECHT razend snel opgelost gaat worden. Wil graag weten bij welke afdeling ik dit neer kan leggen of welke instantie kan dit oplossen !!! Dit is werkelijk niet normaal meer!!!!
Beste Tommie,
Vorige weeg zaterdag kregen wij een mail met binnen 3 werkdagen dat is al lang voorbij !!
Beste Tommie
Het is nu maandag avond 3 juli 18.22 uur !!! En nog steeds GEEN netwerk verbinding en dit is al vanaf woensdag 14 juni !!! Zaterdag 24 juni hebben wij 's morgens een e mail gehad dat het binnen 3 dagen contact opgenomen zou worden. MAAR tot op heden niemand gehoord of gezien !! Dus het advies van u om af te wachten gaat nergens over !!! Woensdag 28 juni hebben jullie ons aan de telefoon belooft dat het een spoed opdracht is ook is dit op donderdag en vrijdag gezegt dat er spoed achter zit. Van jullie moesten wij donderdag 29 juni ZELF contact opnemen met Volkel-Wessel groep dit ook op vrijdag 30 juni gedaan en op zaterdag morgen 1 juli MAAR helemaal niemand activeert die groep die het probleem moet oplossen !!! Als ik een hart stilstand krijg en die Ambulance komt met de zelfde SPOED als jullie ons steeds beloven dan was mijn crematie al achter de rug !!! Dus wat jullie voor een bedrijf zijn weet ik niet maar ik weet wel dat jullie NIET klant vriendelijk/gericht zijn .
Dus Tommie waar kan ik bij jullie mijn klacht neer leggen. Welke directeur kan ik hier van op de hoogte brengen !! Wie van jullie bedrijf gaat er voor zorgen dat dit WEL met de grootste spoed opgelost gaat worden!!
Hey
We hebben geen speciaal klachtenformulier wat je kunt invullen. Je kan je klacht met onze klantenservice delen, dit kan telefonisch, via Facebook, Twitter of hier op de Community.
Beste Tommie,
Dit bedoelen wij dus want dit horen wij al 20 dagen !!!!! MAAR helemaal niemand doorbreekt de cirke en stuurt er iemand op uit !!! En zo zijn wij na 21 dagen nog steeds geen enkele steek verder gekomen.l
Beste Tommie
De telefoniste zegt mij jullie een e mail te sturen maar op internet staat overal dat jullie geen e mail adres hebben waarvan ik dit vinden of wat is dat e mail adres !!
Wij maken verder geen gebruik van andere e-mailadressen.
Beste Tommie,
Hoe komt het dat we steeds niet terug gebeld worden!! Dat wij nog steeds geen internet hebben dit is al vanaf 14 juni!!
Krijgen steeds te horen dat het een spoed opdracht is maar intussen zijn wij ten einde raad en er is niemand die ons helpt!! Dat afwachten kost wel erg veel tijd en energie
Hi
Ik zie dat een collega je vandaag gaat bellen, wil je mij hiervan een terugkoppeling geven?
Beste Tommie
Niet te geloven we zijn terug gebeld a.s vrijdag gaat Noor Infratecniek B.V. komen tussen 8 en 12 uur!!
Wij zijn heel erg benieuwd of ze ook echt gaan komen !!! En het ook meteen maken.
Dan hebben we ECHT één maand geen internet gehad!!! Geen tv kunnen kijken geen radio kunnen luisteren en geen tablet kunnen gebruiken !
Beste Tommie
Je raad het waarschijnlijk al maar Noor Infratechniek bv belt ons net ze gaan morgen NIET komen !!! Dit kan niet waar zijn !!! Het is nu 1 maand he dat we zitten te wachten!!!! Kun jij er voor zorgen dat een meerdere of een teamleider of een directie lid met ons contact op kan nemen !!!
Noor Infratechniek is een aannemer die in opdracht van de lokale netbeheerder kabel werkzaamheden uitvoerd. Helaas heeft een teamleider van de internet dienstverlener, T-Mobile, die de vezel huurt van de netbeheerder geen inzicht in planningen van netbeheerders of hun aannemers.
Heeft Noor bij jou ook aangegeven wanneer ze dan wel de herstel werkzaamheden komen uitvoeren?
We horen al vanaf 14 JUNI het ene na het andere smoesje de afspraak word steeds afgemeld
Hoi
Beste Cal
Heb vanmiddag om 15.21 uur en 16.21 uur met T-Mobile gebeld beide personen hebben ons beloofd dat we met spoed terug gebeld zouden worden ook dat gebeurd gewoon NIET!!! Waarom waarom !!! Gebeurd ons dit allemaal en word het niet gemaakt Gidion heeft hier alles uitgelezen die heeft jullie een rapport gestuurd wat er aan de hand is waarom worden wij van het kastje naar de muur gestuurt en word er met een vinger steeds naar de ander gestuurt !!! Vertel het ons en geef dit door aan de hoogste baas !!!
Beste Cal
Heb vanmiddag om 15.21 uur en 16.21 uur met T-Mobile gebeld beide personen hebben ons beloofd dat we met spoed terug gebeld zouden worden ook dat gebeurd gewoon NIET!!! Waarom waarom !!! Gebeurd ons dit allemaal en word het niet gemaakt Gidion heeft hier alles uitgelezen die heeft jullie een rapport gestuurd wat er aan de hand is waarom worden wij van het kastje naar de muur gestuurt en word er met een vinger steeds naar de ander gestuurt !!! Vertel het ons en geef dit door aan de hoogste baas !!!
Hier hetzelfde, al meer dan een week eruit. Komt pas de 19e weer een monteur kijken. En als ik jullie berichten lees is het dan nog maar de vraag of het werkt. Ik kan ondertussen niks anders doen. Ik weet het niet honderd procent zeker, en ik ben ook geen expert, maar wat ik van andere heb begrepen en deels van t-mobile zelf:
Klanten, maar OOK Guidion monteurs sluiten AON converter kast je aan op het gpon netwerk (t-mobile)waardoor alle gpon klanten in een ‘batch’ eruit vliegen. Als het goed is hebben andere aon (kpn bijv.) er geen last van.
Een andere klant had een Guidion monteur langs omdat die niet zijn volle snelheid haalde op de glasvezel. Heeft de monteur wat standaard dingen geprobeerd, vervolgens de oude aon kast je erop gezet werkte ook niet. Toen weer terug en had hij ineens wel volledige snelheid (waarschijnlijk omdat de rest van de mensen er uit is geknald en hij zo meer bandbreedte kreeg)
Daarnaast belachelijk dat je pas na 30 dagen offline tijd kosteloos kan opzeggen. Vindt dat zelf geen redelijke termijn. Aangezien je ook nog kans hebt dat het straks niet werkt, en dan mag je ook nog minstens 10 dagen wachten op aansluiting van een andere provider.
Als het straks wel weer werkt dan is het maar de vraag voor hoelang aangezien elke klant of monteur zo weer het zelfde foutje kan maken.
Nogmaals ik ben geen expert, en weet niet of dit ook precies hetzelfde probleem is als jullie. Maar sommige lijken er wel op.
Wellicht zijn er anderen die meer weten wat betreft de redelijke termijn wettelijk? en of er al voorgaande rechtszaken zijn geweest hierover? Je mag eigenlijk volgensmij maar 12 uur offline zijn.
Vanaf 12 uur heb je alleen recht op een wettelijke vergoeding . Dat is je maandbedrag/30 maal het aantal volledige dagen dat dienst niet werkte.
Je hebt hier te maken met een consumentenlijn zonder SLA. Elke provider wil tevreden klanten met een werkende verbinding, alleen de techniek is complex en de afspraken zijn dat eerst het eindpunt door een monteur wordt geverifieerd en daarna pas mag een ticket bij de netbeheerder worden geopend. Als je dan ook nog een probleem onder grond hebt ben je zo wat weken verder.
T-mobile biedt de 30 dagen regeling vrijwillig aan. Normaal zou jij een aangetekende brief met nog een redelijk termijn moeten sturen om zonder afkoopsom onder een contract uit te komen. Dit is dus een veel nettere oplossing voor klanten, ook al is de uitkomst natuurlijk voor niemand dan echt fijn. Op deze manier komt het dus ook nooit tot rechtzaken.
Vanaf 12 uur heb je alleen recht op een wettelijke vergoeding . Dat is je maandbedrag/30 maal het aantal volledige dagen dat dienst niet werkte.
Je hebt hier te maken met een consumentenlijn zonder SLA. Elke provider wil tevreden klanten met een werkende verbinding, alleen de techniek is complex en de afspraken zijn dat eerst het eindpunt door een monteur wordt geverifieerd en daarna pas mag een ticket bij de netbeheerder worden geopend. Als je dan ook nog een probleem onder grond hebt ben je zo wat weken verder.
T-mobile biedt de 30 dagen regeling vrijwillig aan. Normaal zou jij een aangetekende brief met nog een redelijk termijn moeten sturen om zonder afkoopsom onder een contract uit te komen. Dit is dus een veel nettere oplossing voor klanten, ook al is de uitkomst natuurlijk voor niemand dan echt fijn. Op deze manier komt het dus ook nooit tot rechtzaken.
Klopt wat je zegt betreft die 12 uur. Alleen als je bij 12 uur al een vergoeding krijgt, lijkt het mij met dat idee dat 30 dagen buiten de redelijke termijn van oplossen zit. Maar goed dat is mijn mening.
Ik geloof best dat er logische redenen zijn, maar ik vindt het niet van deze tijd dat je zolang zonder verbinding zit. Er moet dan toch echt structureel wat gaan veranderen dat dit gaat voorkomen. Het is blijkbaar ontzettend gevoelig, en bij storing is het ook gelijk lange tijd eruit.
Beste
We zitten al vanaf gisteren middag te wachten omdat ons beloofd is dat wij met SPOED terug gebeld zouden worden dit is tot op heden niet gebeurd !!! En zoworden wij al 1 maand lang voor de gek gehouden vertel ons waarom gebeurd er niets!! Waarom word er niet met ons gecommuniceerd!! Vertel het ons
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.