Hallo @Hans knopperts
Updates over de storing in Veenendaal volg je in dit topic :
https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385
Mocht je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet kunnen gebruiken dan hoor ik dat graag. Deze is te gebruiken met een simkaart van Odido of Ben, prepaid mag ook.
Het schiet maar niet op. Het is al donderdagmiddag en nog steeds geen internet / tv. En dat terwijl de storing sinds maandag speelt. Een goede compensatie lijkt me zo langzamerhand wel terecht.
Dit is inderdaad echt veel te lang. Vanaf maandagmiddag helemaal niks. Dit is de langste storing die ik gehad heb, en het abbonements geld wordt gewoon weer afgeschreven einde van deze maand. Top dat ik een unlimited bundle heb gehad, maar ideaal is dit niet. TV kijken is lastig , omdat de Odido App via de chromecast alleen geschikt is voor het interne netwerk en werkt dus niet via een verbinding met 4/5g. Elke keer casten vanaf de telefoon naar de chromecast is erg omslachtig, en werkt soms niet eens goed. Gooi aub die app open voor alle verbindingen.
Hier hetzelfde probleem. Sinds maandagmiddag geen internet en geen tv. De monteur is al sinds gistermiddag ergens naar onderweg, maar blijkbaar te voet? Een update wordt niet gegeven. En ja ik kijk echt heel regelmatig op de storingpagina.
Van de service desk krijg ik ook geen duidelijk antwoord.
In de tijd van thuiswerken kan dit echt niet!
Ze zeggen dat er twee keer een monteur is gestuurd om apparatuur te vervangen, sinds vanochtend geen update. Bouwt deze man een datacenter helemaal opnieuw? Stuur wat hulp!
Wij hebben hetzelfde probleem. Vanaf maandag geen internet
Al meerdere keren klantenservice gebeld, maar wordt je ook steeds afgewimpeld. Je hoort dat er een monteur onderweg is naar locatie en vervolgens niets meer.
In Maart ook al hetzelfde probleem gehad.
Wanneer wordt dit opgelost
Al meerdere keren klantenservice gebeld, maar wordt je ook steeds afgewimpeld. Je hoort dat er een monteur onderweg is naar locatie en vervolgens niets meer.
Volgens de site zou de storing verholpen zijn, maar ik heb nog geen internet. Wat een ellende.
Volgens de site zou de storing verholpen zijn, maar ik heb nog geen internet. Wat een ellende.
Dezelfde...
Hier ook nog steeds niets
Hallo @Maassen A , @Jessica_1907 , @schoemie en @José D ,
Hebben jullie al geprobeerd om alles even minimaal 30 seconden van de stroom te halen. Daarna de ONT weer aan de stroom wachten totdat deze online is en daarna de router/modem aansluiten.
Als dit niet werkt, kan je het hier weer melden dan kan een moderator dit oppakken.
Hallo @Maassen A , @Jessica_1907 , @schoemie en @José D ,
Hebben jullie al geprobeerd om alles even minimaal 30 seconden van de stroom te halen. Daarna de ONT weer aan de stroom wachten totdat deze online is en daarna de router/modem aansluiten.
Als dit niet werkt, kan je het hier weer melden dan kan een moderator dit oppakken.
Ja, dat heb ik geprobeer. Meerdere keren zelfs….
Alles al geprobeerd. Volgens de checklist. In willekeurige volgorde. 5 minuten van het stroom. Noem maar op. Maar nog steeds geen internet. Ben de wanhoop nabij!
Nog steeds GEEN internet in Petenbos Veenendaal. Meerdere keren router en ONT opnieuw opgestart. De ONT is groen en de Router Internet (WAN) is ROOD.
Hey all, de problemen in Veenendaal lijken nog niet volledig opgelost te zijn. We houden jullie op de hoogte in ons topic: