GEEN INTERNET VEENENDAAL Gisteren SINDS 20- MAART
Hoelang gaat dit nog duren? krijgen geen update niks. Ik stel voor om extra GB's aan mobile nummer toe te geven zodat we bereikbaar kunnen blijven.Factuurkorting !? IETS, DIT KAN TOCH NIET ZOMAAR!
GEEN INTERNET VEENENDAAL Gisteren SINDS 20- MAART
Hoelang gaat dit nog duren? krijgen geen update niks. Ik stel voor om extra GB's aan mobile nummer toe te geven zodat we bereikbaar kunnen blijven.Factuurkorting !? IETS, DIT KAN TOCH NIET ZOMAAR!
Er zijn geen algemene storingen. Heb je de klantenservice gebeld? Die laten dan door de technische dienst een onderzoek uitvoeren. Het kan zijn dat de conclusie is dat er een monteur langs moet komen.
Gisteren gebeld, er is een probleem in de wijk een storing en dat ze ermee bezig zijn. We zijn nu een dag verder en er is niks verandert, ik heb thuis geen Wifi alle apparaten staan uit hierdoor.
Hallo
Alle updates omtrent de storing worden gedeeld in dit topic :
GEEN INTERNET VEENENDAAL Gisteren SINDS 20- MAART
Hoelang gaat dit nog duren? krijgen geen update niks. Ik stel voor om extra GB's aan mobile nummer toe te geven zodat we bereikbaar kunnen blijven.Factuurkorting !? IETS, DIT KAN TOCH NIET ZOMAAR!
Heb je een T-mobile / Tele2 of Ben SIM kaart? Dan kan T-mobile je een voucher geven voor 7 dagen unlimited data. Als je die niet hebt, kun je evt. een T-mobile prepaid kaart kopen waarop je dat voucher kunt gebruiken
Er staat op de storing pagina dat alle algemene storingen zijn opgelost.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.