Skip to main content

geen internet vanaf gisteren ochtend

  • 20 July 2024
  • 9 reacties
  • 72 Bekeken

Gisteren en vandaag geen internet.

glavezel rood lampje.

stekker uit en aan ook de modem niets heeft geholpen. 

9 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Badrotek, ik heb het direct nagekeken! Inmiddels is dit al doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. 

Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Vandaag is de 3de dag zonder internet. Hotspot is een tijdlijk oplossing en heb ik niet voldoende Gig voor. 
het probleem wordt opgelost na 1 werkdag! Dus pas Maandag! Heel mooi werk!

Hier het zelfde probleem. 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Badrotek, ik had je graag een ander antwoord gegeven, maar dit is niet mogelijk. Als ik het op een of andere manier zelf had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je. De technische dienst zal het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Melissacm, ik wil dit graag voor je onderzoeken! Brandt het WAN lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje). Daarnaast heb je ook een glasvezelkastje, met converter erop. Zie je daar het FO Link lampje linksonder branden? En welke kleur is dit lampje? Alvast bedankt voor het nakijken! Groetjes, Ishana

Hoi @Melissacm, ik wil dit graag voor je onderzoeken! Brandt het WAN lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje). Daarnaast heb je ook een glasvezelkastje, met converter erop. Zie je daar het FO Link lampje linksonder branden? En welke kleur is dit lampje? Alvast bedankt voor het nakijken! Groetjes, Ishana

 

hi, het wan lampje brand niet op de router. Het lampje van de glasvezel is oranje  

 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Melissacm, bedankt voor je reactie! Zou je dan de kabels tussen het glasvezelkastje en het modem willen controleren of opnieuw erin willen stoppen? De kabel moet van het glasvezelkastje naar de WAN-poort. Laat je me weten of het is gelukt? Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido dit heb ik al geprobeerd en de kabels zitten goed. Tot zaterdag ochtend werkte het prima en vanuit het niets niet meer

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Melissacm, ik heb dan meteen een monteur voor je aangestuurd! Binnen vijftien minuten krijg je een e-mail en sms van ons, hiermee kan je de afspraak inplannen. Daarnaast zal ik je in een privébericht een voucher sturen voor onbeperkt internet op je mobiel! Groetjes, Ishana

Reageer