Skip to main content

Ik was een trouwe Ziggo klant meer dan 10 jaar.Ik ben sinds vorige week klant geworden bij odido omdat het sneller en beter zou zijn is mij verteld.Nou kan je vertellen niet dus heb vanaf gisteren ochten geen internet op thuis modem.Ik bellen naar klantenservice alle stappen doorlopen paar keer resetten.Zegt de medewerker ik zie geen storingen in u buurt bel je zo terug natuurlijk niet teruggebeld.Als ik eerder van dit forum had geweten had ik never nooit overstap gemaakt naar odido zoveel klachten en storingen worden hier vermeld.ik heeft julie tot einde van de dag dan stap ik weer over naar ziggo

Hi @Tm1987, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik had het graag anders zien verlopen en had je graag willen helpen. Nu zie ik dat je het abonnement inderdaad heb opgezegd, dit is in gang gezet door de klantenservice. Ik wil je nog wel veel succes wensen bij je nieuwe provider.  


Reageer