Na heel lang wachten ben ik afgelopen woensdag uiteindelijk gebeld voor een monteur afspraak voor de wijkcentrale. De monteur is gisteren langsgeweest en die heeft de glasvezel verbinding met de wijkcentrale kunnen herstellen (er was blijkbaar een slechte verbindings kabel/ aansluiting in de wijkcentrale). Hij was binnen een kwartier klaar met herstellen en testen van de glasvezel verbinding.
Dat ik hierop een hele maand moest wachten is door een belachelijk T-mobile beleid, omdat T-mobile bij een glasvezel onderbreking pertinent weigert om direct een monteur langs de wijkcentrale te sturen. Vele klanten hier zijn de dupe van dit onbegrijpelijke beleid.
Ik ben in iedere geval blij dat ik weer een werkende glasvezel verbinding heb.
Mijn dank aan de T-mobile moderators die hun beste doen om klanten te helpen.
Die worden zeker niet gesteund (of juist tegengewerkt) door de T-mobile beleidsmakers die geen oog hebben voor zijn klanten die ze onnodig weken, of zelfs maanden, lang laten wachten.