Skip to main content

Sinds gisteravond (22-10-2024 17.05) geen internet/tv meer. LOS lampje knippert 1/sec op Huawei modem en Internet lampje is rood op Zyxel modem. Herstart acties op beide hebben geen wijziging gebracht in de status.

Installatie van Odido heeft een week geleden plaatsgevonden en tot gisteravond werkte het prima.

Na contact met service telefonisch een ticket aangemaakt vanochtend. Hopelijk komt er snel een reactie.  

Welkom op de community! @jwolt 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Uiteraard help ik je graag verder bij het herstellen van je verbinding!

Gelukkig zie ik dat er al een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen de verbinding onderzoeken en voor je herstellen. 

Misschien val ik in de herhaling, maar heb je al een Unlimited vouchercode ontvangen? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze meteen naar je sturen. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden aan je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je het mij weten als je hier gebruik van wil maken? 

Mocht ik in de tussentijd nog iets anders kunnen doen of heb je nog vragen? Laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Welkom op de community! @jwolt 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Uiteraard help ik je graag verder bij het herstellen van je verbinding!

Gelukkig zie ik dat er al een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen de verbinding onderzoeken en voor je herstellen. 

Misschien val ik in de herhaling, maar heb je al een Unlimited vouchercode ontvangen? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze meteen naar je sturen. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden aan je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je het mij weten als je hier gebruik van wil maken? 

Mocht ik in de tussentijd nog iets anders kunnen doen of heb je nog vragen? Laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Hallo Teresa,

Dank voor je reactie.

Ik heb een simkaart van Simpel. Ik begreep dat dit ook onderdeel van Odido is ? Kan ik hiervoor een vouchercode ontvangen dan zou dat mooi zijn.

@jwolt de code werkt jammer genoeg niet op de simkaart van Simpel. 

Wel mag je natuurlijk van mij een Odido simkaart kopen (€10) in 1 van onze Odido Shops. Als je mij een foto van de bon stuurt in dit topic, vergoed ik dit bedrag natuurlijk gelijk voor je. Houd er wel rekening mee dat dit bedrag zal worden verrekend met de volgende factuur. 

Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan kan ik de code alvast naar je toesturen! 

@jwolt de code werkt jammer genoeg niet op de simkaart van Simpel. 

Wel mag je natuurlijk van mij een Odido simkaart kopen (€10) in 1 van onze Odido Shops. Als je mij een foto van de bon stuurt in dit topic, vergoed ik dit bedrag natuurlijk gelijk voor je. Houd er wel rekening mee dat dit bedrag zal worden verrekend met de volgende factuur. 

Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan kan ik de code alvast naar je toesturen! 

Bedankt, maar de monteur heeft inmiddels het probleem opgelost. Er bleek een kabel verkeerd aangesloten te zijn in wijkcentrum.

Voor de dienstverlening van Odido zou het wel beter zijn als er sneller acties worden opgepakt. Het duurde nu 3 dagen voordat er een monteur naar ging kijken. 

Maar voor mij is het probleem nu opgelost. Bedankt voor de support.

@jwolt Heel fijn om te lezen dat de verbinding is hersteld. Geweldig! 😀

Ik heb meteen de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik het kunnen maken van onze diensten voor je in het systeem gezet. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd paraat om verder te helpen! 

Reageer