Skip to main content

Sinds een half uur geen internet of wat dan ook meer. Hebben er meer mensen last van  een storing in Apeldoorn?

UPDATE: Morgen wordt een monteur op locatie verwacht en zullen de herstelwerkzaamheden starten. 


UPDATE: Goedemorgen all, de monteur staat nog steeds ingepland voor herstelwerkzaamheden vandaag. We houden het nauwgezet in de gaten, bedankt voor jullie geduld in deze kwestie!


Bedankt voor de updates.

Dit klinkt alleen niet alsof het prioriteit heeft. Gaat dit “ergens” vandaag gebeuren of alsnog zo snel mogelijk?


@alex.h Goedemiddag, jij bent op een andere access switch aangesloten en zou weer online moeten zijn, kun je dat bevestigen?


@alex.hjij bent op een andere access switch aangesloten

Wanneer dan?

 

@alex.hen zou weer online moeten zijn, kun je dat bevestigen?

Zoals in mijn post stond, was er bij mij alleen van 23:26 t/m 02:01 een onderbreking. Ik heb alleen nooit een verklaring gekregen/gevonden waarom de verbinding onderbroken werd.


Wij hebben weer internet (Zevenhuizen Apeldoorn) . Bij ons heeft het er dus uit gelegen tussen dondernacht t/m vandaag rond een uur of 12:00.


@Jason 

wij hier op Zuidbroek nog steeds geen verbinding helaas! Ook al vanaf donderdagavond niets…


@alex.h Dat was je al voordat dit issue aangekaart werd; maar we wilden onderzoeken of het meerdere switches betrof om alles uit te sluiten en af te kaderen. De “korte” onderbreking bij jou zal een onafhankelijk incident zijn geweest: ik kan niet zien waarom dit gebeurd is, maar wil het wel graag blijven monitoren voor je.

@Ati70 Fijn dat het weer werkt, bedankt voor je herstelmelding: ik geef het meteen door! 

@christiankluft Ik kopieer en plak voor het gemak en de overzichtelijkheid het bericht dat we zojuist in het andere topic plaatsten:

@all, we begrijpen dat het lastig thuiswerken is in deze situatie en nemen dit issue zeer serieus. De prioriteit is wel degelijk verhoogd en iedereen binnen het onderzoeksteam doet er alles aan om dit in goede banen te geleiden. Er circuleren nu verschillende constateringen rond, daar haken we graag op in: het oplossen van de kabelbreuk betekent nog niet per definitie dat alles daarmee verholpen is. Soms is het nodig om bijvoorbeeld de vezels om te patchen en aan te sluiten op nieuwe access switches. Het onderzoeksteam is nu de vervolgstappen zo goed mogelijk aan het bepalen zodat we het volledig kunnen herstellen.


@Jason 

bedsnkt voor de reactie! We wachten het hier nog even af. Ik hoop dat het ergens in de loop van de dag weer in orde is.


Die zogenaamde verschillende constateringen die rondgaan komt omdat jullie(T-mobile) zo ontzettend weinig doen aan updates. 

 

Er zijn al meerdere mensen die het hebben aangegeven dat de storing nergens op jullie website staat. Jullie doen geen moeite om een pagina online te gooien waarop wij het volledige proces van herstel kunnen volgen.

 

De klantenservice helpt ons ook niet verder. We zijn afhankelijk van jouw berichten en zelfs daar hebben we lang op moeten wachten. We zitten inmiddels op dag 5 zonder internet voor de meesten hier; ondanks dat het nu in een andere wijk wel werkt - werkt het voor de meerderheid nog niet.


Hier, in Zuidbroek, ook nog geen internet. Maar er lijkt schot in de zaak te zitten als ik het zo lees. Ik wacht nog even af, bedankt voor de updates, dat is wel wat ik zocht. 


@Jason @Sander hebben jullie al een verklaring hoe dit om 23:55 is ontstaan? Tevens duurt het absurd lang wanneer de monteur een kabel breuk op de 16e al heeft ontdekt. En bedankt voor die bloemen!


Ook hier, wijk Zuidbroek, sinds afgelopen donderdagavond geen internetverbinding. Het voelt alsof we tegen de oplossing aan zitten. Helaas voor deze wijk duurt het nog iets langer? Heb je voor het einde van de dag nog een update met hoe ver het met het onderzoek/de oplossing is?


@Jason @Sander 

hier geen bloemen, maar ook nog geen internet.

het loopt alweer tegen vijf uur…

Tot hoe laat gaan ze door on het probleem op te lossen? Of zitten we weer de hele avond zonder internet en televisie?

Klopt het dat ik bij de tv anywhere app vaak niet kan streamen naar mijn Apple TV?


UPDATE: Goedemiddag all, goed nieuws! Vanavond vinden omstreeks 19:00 weer herstelwerkzaamheden plaats op locatie. We hebben nu dieper geanalyseerd en er wordt ook naar een andere centrale in de wijk gekeken. Ook heeft de netwerkbeheerder werkzaamheden gedaan om het aan hun kant op te lossen. We houden jullie op de hoogte.


@Jason @Sander welke herstel werkzaamheden worden er nu uitgevoerd en wat heeft de netwerkbeheerder eerder gedaan? Graag iets meer detail informatie voor die gene die bekend zijn met en in de telecom wereld ;)


@Jason @Sander welke herstel werkzaamheden worden er nu uitgevoerd en wat heeft de netwerkbeheerder eerder gedaan? Graag iets meer detail informatie voor die gene die bekend zijn met en in de telecom wereld ;)

Net gebeld met de klantenservice omdat ook ik duidelijkheid wil hebben.. Zij geven aan dat de monteur tussen 5 en 7 op locatie bezig is geweest.

 

Morgen zal hij het verder oppakken dus voor vanavond geen internet blijkbaar. 

 

Zal me niks verbazen als we uiteindelijk pas vrijdag of zelfs na het weekend weer internet hebben.


Pffff!! Er werd toch gezegd dat ze om 19u verder gingen met herstelwerkzaamheden ? 
hallo mensen, er zitten hier mensen al 5 dagen zonder iets!!! Los het eens in een keer op ipv steeds in kleine stukjes! Iemand erop zetten totdat het opgelost is!


@Jason @Sander @KevinJK88 goed verhaal dit weer. Het enige wat TMO hoeft te doen is begrip kweken bij haar klanten, door met correcte en juiste informatie te komen. Dit slaat werkelijk helemaal nergens op en is niet de eerste keer. Het is al de 6e keer meerdere  dagen in 6 maanden tijd. Doe aub iets aan de kwaliteit van jullie aannemers. 


@Jason @Sander @KevinJK88 goed verhaal dit weer. Het enige wat TMO hoeft te doen is begrip kweken bij haar klanten, door met correcte en juiste informatie te komen. Dit slaat werkelijk helemaal nergens op en is niet de eerste keer. Het is al de 6e keer meerdere  dagen in 6 maanden tijd. Doe aub iets aan de kwaliteit van jullie aannemers. 

Oh en je vroeg nog om info; heb gevraagd wat er allemaal is uitgevoerd; maar dat kon de medewerker niet vertellen. Hij gaf wel aan dat het probleem nu bij een 4e partij lag.

 

Dus van TMO → KPN → AANNEMER → Specialist 

 

Meer informatie krijgen ze blijkbaar niet. Storing had ook geen hoge prioriteit meer wat ik al helemaal belachelijk vond.


@Jason @Sander @KevinJK88 goed verhaal dit weer. Het enige wat TMO hoeft te doen is begrip kweken bij haar klanten, door met correcte en juiste informatie te komen. Dit slaat werkelijk helemaal nergens op en is niet de eerste keer. Het is al de 6e keer meerdere  dagen in 6 maanden tijd. Doe aub iets aan de kwaliteit van jullie aannemers. 

Oh en je vroeg nog om info; heb gevraagd wat er allemaal is uitgevoerd; maar dat kon de medewerker niet vertellen. Hij gaf wel aan dat het probleem nu bij een 4e partij lag.

 

Dus van TMO → KPN → AANNEMER → Specialist 

 

Meer informatie krijgen ze blijkbaar niet. Storing had ook geen hoge prioriteit meer wat ik al helemaal belachelijk vond.

Die aannemer mag wel weer even terug naar Dirksen opleidingen in Maarssen. 16e een vezel breuk constateren en nu nog steeds niet gefixt. 


@Jason @Sander @KevinJK88 goed verhaal dit weer. Het enige wat TMO hoeft te doen is begrip kweken bij haar klanten, door met correcte en juiste informatie te komen. Dit slaat werkelijk helemaal nergens op en is niet de eerste keer. Het is al de 6e keer meerdere  dagen in 6 maanden tijd. Doe aub iets aan de kwaliteit van jullie aannemers. 

Oh en je vroeg nog om info; heb gevraagd wat er allemaal is uitgevoerd; maar dat kon de medewerker niet vertellen. Hij gaf wel aan dat het probleem nu bij een 4e partij lag.

 

Dus van TMO → KPN → AANNEMER → Specialist 

 

Meer informatie krijgen ze blijkbaar niet. Storing had ook geen hoge prioriteit meer wat ik al helemaal belachelijk vond.

 

Ben benieuwd naar de update morgenochtend van @Jason :). Ga ervanuit dat het met het huidige tempo toch morgen echt wel geregeld moet zijn. 


@Jason @Sander @KevinJK88 goed verhaal dit weer. Het enige wat TMO hoeft te doen is begrip kweken bij haar klanten, door met correcte en juiste informatie te komen. Dit slaat werkelijk helemaal nergens op en is niet de eerste keer. Het is al de 6e keer meerdere  dagen in 6 maanden tijd. Doe aub iets aan de kwaliteit van jullie aannemers. 

Oh en je vroeg nog om info; heb gevraagd wat er allemaal is uitgevoerd; maar dat kon de medewerker niet vertellen. Hij gaf wel aan dat het probleem nu bij een 4e partij lag.

 

Dus van TMO → KPN → AANNEMER → Specialist 

 

Meer informatie krijgen ze blijkbaar niet. Storing had ook geen hoge prioriteit meer wat ik al helemaal belachelijk vond.

 

Ben benieuwd naar de update morgenochtend van @Jason :). Ga ervanuit dat het met het huidige tempo toch morgen echt wel geregeld moet zijn. 

Dat mag ik hopen ja. Sinds begin juli heb ik al 14 dagen zonder internet gezeten. Werkelijk waar schandalig.


Goedemorgen @Jason kan je ons van een nieuwe update voorzien?


Goedemorgen @Jason kan je ons van een nieuwe update voorzien?

Er lopen twee topics over hetzelfde onderwerp. In het andere topic is een update geplaatst.

 


Reageer