Sinds vrijdagavond geen internet en TV. Stappen reeds doorlopen, Zyxel modem en media converter reeds gereset maar “internet” lampje op modem blijft rood (WAN status).
Geen storing bekend volgens dit forum en website. Graag support.
Sinds vrijdagavond geen internet en TV. Stappen reeds doorlopen, Zyxel modem en media converter reeds gereset maar “internet” lampje op modem blijft rood (WAN status).
Geen storing bekend volgens dit forum en website. Graag support.
Hey
Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met mijn collega van de klantenservice. Gelukkig is er hulp aanstaande en een afspraak met de monteur gepland. Als noodoplossing kun je de Unlimited Voucher gebruiken om te internetten. Sorry voor het ongemak!
Hallo
afspraak inderdaad ingepland. Vreemd genoeg doet internet het sinds vandaag weer en is er weer verbinding. FO lampje op de media converter knippert oranje en het wereldbolletje op de modem knippert groen (standaard?). Ik kan de afspraak afzeggen, maar ik zou graag de oorzaak willen weten zodat ik binnenkort niet weer 4 dagen zonder internet en TV zit.
Zou je mij kunnen laten weten of ik het bezoek kosteloos kan laten doorgaan en dit überhaupt zin heeft?
Thanks voor je hulp!
Hey
Fijn om te lezen dat je internet wederom werkt! Is je verbinding sindsdien nog weggevallen? Zo niet, dan zie ik niet in waarom de afspraak nog door moet gaan. Je kunt dan probleemloos de afspraak annuleren bij mijn collega's van Guidion op het volgende nummer: 088 - 2000 151.
Is je verbinding wél weggevallen in de tussentijd. Dan raad ik je wel aan om de afspraak door te laten gaan. De monteur kan dan een aantal testen uitvoeren en een paar zaken uitsluiten. De afspraak is kosteloos, dus daarover hoef je je geen zorgen te maken.
Hi
Bedankt voor je support. Om toekomstige TV/Internet uitval te voorkomen en omdat ik niet kan uitsluiten of het internet in de tussentijd is weggevallen laat ik het bezoek graag doorgaan. Ik zou graag willen weten wat de oorzaak is van de uitval van 4 dagen.
Hi
begrijp ik, helaas hebben we wederom geen internet/TV verbinding. Hoop dat Guidion het weer werkend kan krijgen vanmiddag.
Hey
Ah gelukkig dat de afspraak dan wel doorgaat! Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? Fijn weekend alvast!
Hi
Helaas blijkt het probleem bij de netwerkbeheerder te liggen... Ik wacht nu op reactie van hen om dit hopelijk zsm op te lossen.
Hoi
Onze technische dienst zal jouw situatie nu met KPN gaan overleggen en dan krijg je binnen 3 werkdagen een reactie van KPN. Sorry voor het ongemak! Werkt de voucher code die je ontvangen hebt?
Hallo
We zij inmiddels al 4x werkdagen verder en nog niks vanuit Tmobile vernomen dan wel de netbeheerder KPN.
Pro actief KPN benaderd maar die zeggen nog geen ticket van jullie te hebben…
Inmiddels zitten we al 2 weken zonder diensten..
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.