Skip to main content

Opnieuw de vierde x al in een tijdsbestek  van +/- 2 weken ligt het spul er weer uit. Zogenaamd geen storing in de regio Zevenbergen. Zelfs TV heeft geen verbinding meer. 3x de stroom van de apparaten afgehaald. Het werkt dan weer 5 minuten, daarna is het weer gebeurd. Wat is er veranderd? want het heeft het altijd goed gedaan. Als dit zo door blijft gaan dan wordt het tijd voor een andere aanbieder

Hier in Katwijk zh ook geen internet.

modem al diverse x gereset geen resultaat.

morgen thuiswerken wordt lastig.

Hi @Piet.bax, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het inmiddels is opgelost en je weer online bent, klopt dit? 

22-10-2024: Het is weer avond en opnieuw ligt Internet & TV plat. Het begint onderhand een standaard gegeven te worden. De vraag is zou het vanavond nog goed komen. 

@Piet.bax Jeetje, ik kan mij voorstellen dat dit niet te doen is. Oprecht sorry voor dit ongemak. Ik help je graag verder, zodat de verbinding weer stabiel is! 

Ik ben gelijk gaan kijken en zie inderdaad dat er op dit moment geen verbinding is. 

Wil je mij vertellen wat de lampjes op het modem en het ONT (kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) doen (aan/uit/kleur en knipperen langzaam/snel)? 

Ik ga dan meteen voor je aan de slag!

Vrijwel elke dag tot nu toe valt tv en internet weg rond 21:00. 3x modem en ont opnieuw opgestart. Doet het dan een paar minuten. Daarna weer alles weg. Rond 22:30 gisteren kwam alles weer bij. Verder geen problemen meer de rest van de dag. Alles groen als deze werkt en vreemd genoeg ook als het niet werkt. Internet, lan, 2.4 ghz knipperen snel. Op de ont knippert alleen 10g lan

Hi @Piet.bax, dank! Je hebt dus echt een wegvallende verbinding. Ik kan momenteel ook niet goed bij je modem. Ik wil dit heel graag onderzoeken maar zou het modem dan beter onder de loep willen nemen. Is het mogelijk het modem een reset te geven? Mogelijk aangepaste instellingen gaan dan wel verloren. Geef mij een seintje als het is gedaan!

Reageer