Geen internet in Tilburg, sinds paar dagen klant. En al meerdere storingen gehad
GoedemorgenÂ
Het lijkt erop dat er in jouw wijkcentrale sprake is van een obstructie of een glasvezelbreuk. Kun je een foto maken van de voor- en achterkant van zowel het modem als de ONT (de witte converter tussen het modem en aansluitpunt), alsjeblieft? Ik wil een paar laatste checks doen voordat ik de technische dienst erop afstuur. Zorg ervoor dat alle lampjes zichtbaar zijn als het kan. Alvast bedankt voor je medewerking: we gaan dit samen oplossen!
Ik ben zelf aan het werk, zal kijken of mijn vriendin dit kan verzorgen zo
Â
Â
Weten jullie wat de status is van het probleem? Heb een mail gehad dat KPN wordt aangestuurd. Wanneer kunnen wij een oplossing verwachten?
Kpn reageert vaak binnen 2 werkdagen om die afspraak in te plannen
Wij hebben nog geen sms of mail gehad van kpn, wat jullie wel aangegeven in de mail
Hoi
Wij gaan er druk voor je op zetten en ik verwacht dat dĂ© oplossing snel bij je aanklopt!Â
Woensdag komen ze langs. Gaan we nog maar een paar avonden "mens erger je niet" spelen
Schandalig hoe het nu verloopt, Kpn geweest, die wijst naar jullie. Jullie klanten service kan niet benoemen wat het probleem is. Nu komt Gudion langs, eerste mogelijkheid 13mei!
Â
Weinig vertrouwen dat het dan wel goed komt. Ik ga er vanuit dat een bedrijf van dit formaat wel iets meer dan regelen dan nu het geval.
Â
Nu al sinds afgelopen zaterdag geen internet. Jullie blijven tot op heden erg in gebreken.
Â
Â
Goedemiddag
Zo fijn zijn, ik wacht je bericht graag af vandaag. Bedankt voor het oppakken alvast!
Ik ben gebeld door Gudion, ze komen nu op dinsdag ochtend, dus dat is fijn. Ben wel erg benieuwd of dat de oplossing gaat zijn. Volgens KPN zou het een administratieve fout zijn, aangezien alles is doorgemeten. Zou jij kunnen checken of alles achter de schermen goed staat?
Hoi
Goedemorgen
Gudion zojuist geweest. Glasvezel kabel gebroken. Of door vorige monteur of kpn. Vervangen en opgelostÂ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.