Skip to main content

Geen internet in Tilburg, sinds paar dagen klant. En al meerdere storingen gehad

Goedemorgen @Klots, welkom op de Community! đŸ™‹â€â™‚ïž

Het lijkt erop dat er in jouw wijkcentrale sprake is van een obstructie of een glasvezelbreuk. Kun je een foto maken van de voor- en achterkant van zowel het modem als de ONT (de witte converter tussen het modem en aansluitpunt), alsjeblieft? Ik wil een paar laatste checks doen voordat ik de technische dienst erop afstuur. Zorg ervoor dat alle lampjes zichtbaar zijn als het kan. Alvast bedankt voor je medewerking: we gaan dit samen oplossen!

Ik ben zelf aan het werk, zal kijken of mijn vriendin dit kan verzorgen zo

@Klots Top, dankjewel! Mocht het niet mogelijk zijn, kan ze dan voor je benoemen welke lampjes er branden of knipperen en welke allemaal uitstaan/niet oplichten, alsjeblieft?

Weten jullie wat de status is van het probleem? Heb een mail gehad dat KPN wordt aangestuurd. Wanneer kunnen wij een oplossing verwachten?

Kpn reageert vaak binnen 2 werkdagen om die afspraak in te plannen

Wij hebben nog geen sms of mail gehad van kpn, wat jullie wel aangegeven in de mail

Hoi @Klots, logische opmerking, jammer genoeg werkt KPN NetwerkNL niet in het weekend. Ik ben meteen voor je de status na gaan kijken en ze hebben het ticket vanochtend vroeg geaccepteerd. Nu zullen ze druk bezig zijn met een intern onderzoek en de aansturing van de juiste monteur. Ik verwacht dat je hier morgen of hopelijk zelfs vandaag al meer over hoort.

Wij gaan er druk voor je op zetten en ik verwacht dat dĂ© oplossing snel bij je aanklopt! 🙂

Woensdag komen ze langs. Gaan we nog maar een paar avonden "mens erger je niet" spelen 😉

Schandalig hoe het nu verloopt, Kpn geweest, die wijst naar jullie. Jullie klanten service kan niet benoemen wat het probleem is. Nu komt Gudion langs, eerste mogelijkheid 13mei!

Weinig vertrouwen dat het dan wel goed komt. Ik ga er vanuit dat een bedrijf van dit formaat wel iets meer dan regelen dan nu het geval.

Nu al sinds afgelopen zaterdag geen internet. Jullie blijven tot op heden erg in gebreken.

Goedemiddag @Klots, sorry dat het op deze manier gelopen is tot nu toe. Ik heb contact gezocht met onze communicatiepartner bij Guidion. Guidion gaat direct kijken of een eerdere aansturing voor afspraak mogelijk is en zal je hier vandaag nog over informeren. Ik houd het zelf ook nog in de gaten vanmiddag.

Zo fijn zijn, ik wacht je bericht graag af vandaag. Bedankt voor het oppakken alvast!

@Klots Ik heb nog geen update mogen ontvangen. Uiteraard controleer ik het van het weekend ook voor je! 

Ik ben gebeld door Gudion, ze komen nu op dinsdag ochtend, dus dat is fijn. Ben wel erg benieuwd of dat de oplossing gaat zijn. Volgens KPN zou het een administratieve fout zijn, aangezien alles is doorgemeten. Zou jij kunnen checken of alles achter de schermen goed staat?

Hoi @Klots, ik heb het meteen voor je nagekeken! Alles staat helemaal goed in het systeem. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Goedemorgen @Klots, ik krijg zojuist het verlossende bericht binnen van mijn collega bij Guidion. Fijn dat ze morgen komen, dat scheelt toch vier dagen. Succes en houd ons op de hoogte! 

Gudion zojuist geweest. Glasvezel kabel gebroken. Of door vorige monteur of kpn. Vervangen en opgelost 

Reageer