Skip to main content

We hebben geen internet thuis vanaf vorige week woensdag. Ik heb contact met een medewerker gehad en een email opgevangen van jullie maar die werkt nog niet en is al langer dan 5 werkdagen met die storing.

Ik vind vervelend…

Gisterenavond begon de modem om alles groen te worden maar het lampjes knipperen en eindelijk werd die rood nog eens. Vanmiddag heb ik 10 minuten of zo weer internet thuis maar ging nog een keer af na die tijd en het lampjes blijven aan behalve internet lampje die brandt rood en van de mediakast knipperen PON en LAN lampjes ook…

Ik wil graag weten hoe lang duurt die slechter service want we hebben internet nodig.

Goedemorgen @MarAlma8287, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik heb het voor je opgezocht en zie de volgende status-update staan (van 5 juni): “Er lijkt hier sprake te zijn van een stoorzender in het netwerk, waardoor deze en andere klanten in de regio problemen ervaren met onze diensten. Deze stoorzender is nog niet gevonden, de volgende update volgt wanneer deze opgespoord is. Wij proberen deze stoorzenders uiteraard zo snel mogelijk op te sporen, maar houd er rekening mee dat het oplossen van deze problematiek in sommige gevallen meer dan een week kan duren.”

Zodra onze techneuten de stoorzender gevonden hebben en het probleem opgelost wordt, krijg jij een e-mail ter bevestiging.

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Goedemorgen. We hebben geen simkaart want onze telefoonmobilen zijn Spaanse, we hebben nog geen Nederlandse nummer, alleen T-Mobile internet thuis. Dus we kunnen geen gebruik maken van onze eigen telefoon of simkaart voor internet te hebben...

Hi @MarAlma8287, wat je eventueel zou kunnen doen is een prepaid kaartje aanschaffen van één van onze providers T-Mobile of Ben®️. Dan zou je de vouchercode kunnen gebruiken. Let er wel op dat dit voor eigen kosten is. 

Ook heb ik gekeken of er al een update hierover was, echter heb ik geen nieuwe update. Ik gok wel dat het niet lang meer zult duren voordat ze de stoorzender gevonden hebben en je weer online bent!

@Tommie Tele2 biedt sinds een paar jaar geen prepaid meer aan :) 

De toenmalige klanten is een T-Mobile variant aangeboden.

Reageer