Ik zit sinds 13 december zonder internet thuis (continue rood lampje Zyxel modem). Er is met veel moeite 2x een Guidionmonteur en 1x eentje van KPN geweest, maar het werkt nog steeds niet. Ik ben de wanhoop nabij inmiddels.
Hallo
Gaat het om een DSL of glasvezelverbinding? Indien glasvezel wat geven de lampjes op de mediaconverter aan?
En wat zeggen de monteurs, wat is het probleem?
Monteurs hebben alle externe problemen uitgesloten (kabelkasten buiten etc). Bij uitlezen dsl punt ook alles ok. Alleen de zyxel modem kan geen werkend signaal maken sinds 13 dec. Het middelste lampje brandt sindsdien constant rood.
modemswap naar nieuwe zyxel werkt niet en vandaag Fritz geprobeerd maar ook die pakt hem niet.
nogmaals er lijken op de lijn geen fouten te zitten aldus guidion en kpn. Probleem zou bij tmobile backoffice zitten?
Sorry, het gaat om dsl verbinding
Hoi
Ik zie dat het vervangende modem inderdaad nog geen resultaat opgeleverd heeft. Gelukkig is de technische dienst er nu mee bezig en zullen ze het spoedig verhelpen voor je. Ook zie ik dat mijn collega je telefonisch van het eindresultaat op de hoogte brengt.
Maak jij thuis toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je enigszins tegemoetkomen met een Unlimited Internet voucher zodat je de komende dagen onbeperkt online kunt blijven via mobiele hotspot op laptop en PC. Is dat een ideetje?
Ja heel aardig maar ik zit al aan mijn zesde code. Ik begrijp gewoon écht niet dat er niemand is bij tmobile die bedenkt dat het na 6 (!) weken misschien een idee is om deze melding eens te gaan escaleren..
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.