Hallo, ik heb geen internet thuis vanaf 28 oktober rond om 12:00 uur. Er kwam een monteur bij en zei dat het probleem door KPN moet opgelost worden. Ik heb nog geen internet thuis en ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren om dit probleem op te lossen? Mag ij een update krijgen over de situatie van de ticket die naar KPN doorgeschoten is?
Hoi
Het ticket is maandagavond binnengekomen bij onze techneuten en zal zeer spoedig opgepakt worden door de netbeheerder. Momenteel is dat de meest actuele update. Zodra netbeheer met jouw case aan de slag gaat, ontvang je een e-mail. Tot die tijd: veel sterkte!
Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.
Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!
Hoi Jason,
Bedankt voor je bericht. Het duurt te lang inderdaad.Â
En ik heb T Mobile simcard. Dat is niet echt de beste oplossing maar i.p.v niks te hebben thuis, het is goed hotspot optie te hebben met onbeperkt internet. Als dat kan, dan vind ik het prima.
Â
Mijn andere vraag: hoe lang duurt het zoâen storingen ongeveer? Er zou een voorspelling moeten zijn denk ik.
Â
Bedankt,
Ahmet
Â
Â
Hi
Hallo,
Ik heb nog geeninternet thuis, en ik heb nog geen email of iets gekregen vanuit netbeheerder of T-mobile. Ik ben benieuwd wat de situatie van de ticket is. En ik ben echt benieuwd tot wanneer moet ik wachten. Is dat niet zo belangrijk dat dit probleem tot nog toe niet behandeld wordt? Wat een teleurstelling is dit!
Hi
Hi,
Ik heb vanavond wel internet. Blijkbaar is het probleem opgelost (hoop ik).
In ieder geval bedankt voor de behandeling en bedankt voor het aanbieden van gratis onbeperkt mobile internet tijdens dit probleem.
Hi
I have no internet now for 11 days, 7 WD, and apparently it will take another 2WD to sort it out. Problem outside the house, with provider, and this was known from last week - nothing done so far. I cannot work from home as videocalls are horrible on hotspot. I donât want a voucher for internet on my mobile phone, I would just really like to have internet home! KPN is on our street since the last week, this is going to be an obvious choice.Â
HiÂ
Thanks, but guidion canceled appointment. Apparently, sickness. I was told I will be called today, but that means of course still no internet at least until someone shows up. 8WD, 13 calendar days now and counting.  approaching weekend again soonâŠÂ
Hi
Morning, yes I know they are coming today, I called myself t- mobile twice yesterday to get that appointment. Â No need for voucher, as I have it already. I need to make hotspots for every device in the house, which does not really work. Â Letâs see what happens today.Â
Hi
Ik heb net weer hetzelfde probleem gehad. Ik heb normaliter 1gbps van Odido maar het was 30-40 mbps. Ik heb even opgezocht op de website van Odido om te weten wat ik kan daarmee doen. En ik heb mijn modem herstart. Dan kwam dit probleem weer terug. Ik hoop dat dit tot morgen vanzelf weggaat. Anders ben ik er helemaal klaar meeâŠ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.